AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Ble det vellykket? Har noen glaserte krukker som er helt grusomme i fargen, men fungerer ellers. Skjønner at jeg må matte de ned med sandpapir. Skader ikke å prøve å gjøre noe med de. Men, så har jeg også noen matte utekrukker som er ok i fargen, men ulike farger. Tenkte at jeg kanskje ville ta de i samme slengen, for å få mer helhet. Tror murmaling er tingen, men varer det? Eller flasser det neste sommer? Anonymkode: 44335...e4a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Jeg har malt med murmaling, men det var på leirekrukker, og ikke glasert underlag. Det funker i alle fall fint på 3. året. Anonymkode: ca457...765 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble det vellykket? Har noen glaserte krukker som er helt grusomme i fargen, men fungerer ellers. Skjønner at jeg må matte de ned med sandpapir. Skader ikke å prøve å gjøre noe med de. Men, så har jeg også noen matte utekrukker som er ok i fargen, men ulike farger. Tenkte at jeg kanskje ville ta de i samme slengen, for å få mer helhet. Tror murmaling er tingen, men varer det? Eller flasser det neste sommer? Anonymkode: 44335...e4a Jeg har både malt potter og spraylakkert potter. Brukte da bengalakk og ulike spraylakk. Har ikke behandlet pottene før jeg malte eller lakket. Det sitter som bare det. Ikke prøvd mur maling.
Gjest loveli Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Jeg har malt både betong og terrakotta med Bengalack. Sitter som f. 🤣 Vasket med salmiakkvann, skylte godt, lot tørke, malte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå