AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Og jeg mener ikke at de får en stygg personlighet i tennårene. Jeg mener, det er faktisk dårlig å ha det på deg. Fordi i langtidsløp så ødelegger det huden. Så er derfor jenter ser stygge ut uten sminke. Ikke fordi de er stygge. Men fordi sminken har ødelagt fjeset demmers. Så lurer på hvorfor folk oppmuntrer det når det ødelegger utseendet? Tenk litt som Anti bac på hendene. Det ødelegger om du tar det på deg hele tiden. Derfor jeg aldri bruker det. Jeg vasker hendene når jeg kommer hjem med vann "If you are applying makeup on a regular basis and leaving it on your skin for a long time, there are chances that your skin pores get clogged. This does not let your skin breathe, making it prone to acne, bumps and other facial skin problems. You may notice bumps around your eyes as well." Anonymkode: 852c8...22b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Det finnes mange typer sminke, vegansk, økologisk, osv. De fleste er flink med å fjerne ordentlig, og nødvendig hudpleie. Det er mye som ikke nødvendigvis objektivt sett er "bra", likevel gir det stor glede for folk å holde på med. Tatoveringer f eks. Eller farlige sporter. Det er farlig å leve, man dør av det til slutt 😂 La nå folk ha de hobbyene de ønsker. Så lenge det ikke går ut over andre. Anonymkode: 6687e...4cb 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Helt klart, det er mye tullball involvert i sminke. Jeg er en mann som også synes at damer blir "styggere" jo mer sminke de har på seg. For eksempel så synes jeg at en oversminket brud faktisk er penere normalt sminket eller uten sminke, og er derfor ikke på sitt peneste for anledningen. Men det tør jeg ikke si til noen Anonymkode: e1619...2c5 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Menn og alle deres meninger som ingen har bedt om Anonymkode: 6a84e...0c2 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og jeg mener ikke at de får en stygg personlighet i tennårene. Jeg mener, det er faktisk dårlig å ha det på deg. Fordi i langtidsløp så ødelegger det huden. Så er derfor jenter ser stygge ut uten sminke. Ikke fordi de er stygge. Men fordi sminken har ødelagt fjeset demmers. Så lurer på hvorfor folk oppmuntrer det når det ødelegger utseendet? Tenk litt som Anti bac på hendene. Det ødelegger om du tar det på deg hele tiden. Derfor jeg aldri bruker det. Jeg vasker hendene når jeg kommer hjem med vann "If you are applying makeup on a regular basis and leaving it on your skin for a long time, there are chances that your skin pores get clogged. This does not let your skin breathe, making it prone to acne, bumps and other facial skin problems. You may notice bumps around your eyes as well." Anonymkode: 852c8...22b «Demmers»? Måtte neste google det.... Demmers Tea House. Bra sted eller? Anonymkode: da2d3...0d5 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det finnes mange typer sminke, vegansk, økologisk, osv. De fleste er flink med å fjerne ordentlig, og nødvendig hudpleie. Det er mye som ikke nødvendigvis objektivt sett er "bra", likevel gir det stor glede for folk å holde på med. Tatoveringer f eks. Eller farlige sporter. Det er farlig å leve, man dør av det til slutt 😂 La nå folk ha de hobbyene de ønsker. Så lenge det ikke går ut over andre. Anonymkode: 6687e...4cb Men om du lever som et stivpyntet skjelett så er det jo ganske dumt. Uansett å leve sunt er vel bedre enn å leve som et virus. Du kan leve med AIDS også. Betyr ikke at det er lurt. Uansett det er forskjell på å leve uten frykt som å være litt vågal og ikke ødelegge livsgleden. Også er det å leve med konsekvenser som du vet er idiotisk men som ikke er bra. Vegansk og økologisk meg i ræva. Kjemikalier er kjemikalier. Du blir objektivt stygg med det, det hjelper ikke og er ubrukelig fjolle jolla ting å putte i fjeset. Dessuten sier man at batteri i bilen er økologiskt også. Som kan sprenges opp om batteriet er gammelt. Men istedet for å være mer imot forsøpling, så bruker man mer tid på grønn svindel Anonymkode: 852c8...22b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Menn og alle deres meninger som ingen har bedt om Anonymkode: 6a84e...0c2 Vel feminist søppel skylder på menn for dette. Så er litt morsomt å mobbe litt, når det har dårlige konsekvenser. Spesielt når svindelfolk som er enten damer eller homofile menn som promoterer dette til massene Anonymkode: 852c8...22b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 Er det damer med sminke som skal tas i dag? Anonymkode: ae342...b8b 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men om du lever som et stivpyntet skjelett så er det jo ganske dumt. Uansett å leve sunt er vel bedre enn å leve som et virus. Du kan leve med AIDS også. Betyr ikke at det er lurt. Uansett det er forskjell på å leve uten frykt som å være litt vågal og ikke ødelegge livsgleden. Også er det å leve med konsekvenser som du vet er idiotisk men som ikke er bra. Vegansk og økologisk meg i ræva. Kjemikalier er kjemikalier. Du blir objektivt stygg med det, det hjelper ikke og er ubrukelig fjolle jolla ting å putte i fjeset. Dessuten sier man at batteri i bilen er økologiskt også. Som kan sprenges opp om batteriet er gammelt. Men istedet for å være mer imot forsøpling, så bruker man mer tid på grønn svindel Anonymkode: 852c8...22b Ojda. Ser du har stått opp med feil fot i dag. Slapp av, jeg skal be for deg. Anonymkode: 6687e...4cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå