Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når avtok behovet for konstant nærhet (klistermerkebaby) hos dere? Her er det slik at hun må holdes hele tiden, ellers er det bare gråting. 

Anonymkode: bc00c...659

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min baby er 11 mnd og fortsatt like klistremerke 🤣

Anonymkode: b895c...5c2

AnonymBruker
Skrevet

Når det går over til å bli en klistremerkesmåunge 🤦🏻‍♀️ 2,5 og har fremdeles tendenser!

Anonymkode: 2e9bb...179

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

17 mnd her, fortsatt klistermerke barn❤️

Anonymkode: 567be...b5e

AnonymBruker
Skrevet

Den tidligere klistremerkebabyen som nå er 3 år, er fortsatt betydelig mer glad i og avhengig av selskap enn søsteren på 1,5 år. Hun vil alltid være i kontakt med noen, og liker ikke å pusle for seg selv. Men fra rundt 3 mnd. likte hun å være på gulvet så lenge vi satt ved siden av, og det ble gradvis lettere å legge henne for kvelden (vi samsov, men hun kunne sove noen timer i strekk alene så vi hadde armene fri på kveldstid, og sov helt ok om natten). 

Anonymkode: f185a...d54

AnonymBruker
Skrevet

Jentungen er snart 15 år og var klistremerkebaby. Klart hun har løsrevet seg noe, kanskje rundt den tiden hun var 4 år. 

Men hun er fremdeles en person som liker nærhet og å være sammen med folk hun er komfortabel med. Hun har rett og slett en personlighet som gjør at hun trives best med andre. 

Hun kan være alene en stund altså, men kjeder seg lett etter en time og to uten impulser fra andre. Heldigvis har hun en bror som liker å finne på ting med henne.

Klistremerkebaby var slitsom i den fasen hun forlangte å henge fast i kroppen min, men det har vært utrolig mye nærhet og kos jeg ikke har fått på samme måte fra noen av brødrene. 

Anonymkode: 0f79e...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Når de begynner å utforske verden rundt seg, så løsriver de seg noe. Da foretrekker de å ta på leker, rulle og krype fremfor å bli bært. Det kan gjerne skje rundt 3 mnd. Noe klistremerke kan de nok være til de er 2-3 år, men det går jo gradvis litt og litt bedre.

Anonymkode: fdb46...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...