AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Vi , som sikkert mange andre planlegger en etterlengtet utenlandsferie til neste år. Vi planlegger å dra på 1 ukes cruise i Karibien, etterfulgt av 3-4 dager i Orlando med besøk i noen parker, 1 uke med hus og 2-3 dager i Miami før vi flyr hjem. Cruise er bestilt, men vi vil gjerne ha tips til sted å leie hus og gjerne til hvilke parker vi bør besøke. Kan nevne at vi har vært endel i Cape Coral/Naples området, og Key West er heller ikke aktuelt. Er en familie med to barn på 7 og 11år. Anonymkode: 4780f...159
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Vært i mange parker i Florida og favoritten er Bush Garden, den har noe for enhver smak. Av Disney parkene likte jeg best Epcot, men Magic Kingdom er obligatorisk når man har barn, den er faktisk magisk da. Anonymkode: 8c537...6dc
Engel Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg skal til Florida til sommeren (slutten av juni) med mine 3 gutter som da er 12-17 år. Lander i Orlando og skal besøke de to Universals-parkene i alle fall, mulig en til om vi orker, før vi reiser til Miami. Vil gjerne ha tips til hva vi bør få med oss i Miami. Skal bo på Miami Beach.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Både Magic Kingdom og Epcot er veldig 80’s. Og fryktelig varmt på sommer’n! Lang køer og man gjør det KUN for barna?som dere forøvrig kommer til å bruke dagen på å jakte skygge så de ikke får heteslag.. Ville heller brukt pengene på Discovery Cove og da får man også inngang til Sea World, Bush Gardens (tampa) og en eller annen vannpark. Prøv heller noen av Florida Springs. (Tubing er populært). Anonymkode: b7ed4...844
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Enig i at Bush Gardens er kjempefint 👍 Anonymkode: 84352...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå