AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 heisann! spørsmål til gutter. er det faktisk normalt med "runkeringer" eller at dere gjør seksuelle handlinger med hverandre når dere henger? hører gutter ofte "tuller" med det, men det er så ofte at jeg ikke vet om det er sant eller ikke🤷♀️ Anonymkode: dd59e...0fd
Castor Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Hei! Voksen mann her. Har sett, hørt og gjort det meste, men runkering faller utenfor. Aldri skjedd og aldri hørt om noen som faktisk har deltatt på det. Det er nok nærliggende å tro at det tilhører spesielt interesserte grupper. Skal sies at jeg ikke har stort peiling på hva som er innenfor "normen" blandt unge gutter for tiden, men det slår meg som svært usannsynlig på generell basis.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Inntreffer nok med omtrent samme frekvens som sexy putekrig i venninnegjengen. Anonymkode: edc28...f22 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): heisann! spørsmål til gutter. er det faktisk normalt med "runkeringer" eller at dere gjør seksuelle handlinger med hverandre når dere henger? hører gutter ofte "tuller" med det, men det er så ofte at jeg ikke vet om det er sant eller ikke🤷♀️ Anonymkode: dd59e...0fd Ehm, nei? Greit nok at man som ung eksperimenterer litt, men det får da være måte på. Så dette må være tull. Eller så er dine guttevenner ekstremt spesielle for anledningen, og har mye seksuell frustrasjon som ikke er særlig bra. Anonymkode: 91dce...382
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Det er mulig det forekommer hos noen, men selv har jeg aldri vært med på noe sånt, gudskjelov. All runking ble gjort i enerom. Anonymkode: d552d...f52 1
DaddyDom Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Ikke normalt. Har aldri runket sammen med en annen mann.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 Nei, høyst uvanlig. Har aldri sett den erigerte snoppen til noen av mine kompiser. Tenker de som driver på med slikt er rompiser eller kjører kombinert. Anonymkode: 561c9...30e
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 Vi har det på avdelingen på jobb. Sykefraværet sank med 30%.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 Høres ut som en homofil Swingers klubb. Anonymkode: c2471...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #11 Skrevet 7. juni 2021 Alterego666 skrev (3 timer siden): Vi har det på avdelingen på jobb. Sykefraværet sank med 30%. Da hadde jeg vært "syk" ofte, for å si det sånn. Anonymkode: d552d...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå