Gå til innhold

prøvde å stikke en finger i vagina 3 uker etter fødsel. Gjorde ikke vondt, men nå blør jeg litt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette vanlig? Var ferdig og blød for ca 1 uke siden og ville bare sjekke ståa..vasket meg godt på hendene og stakk en finger litt opp. Kjentes helt vanlig, men nå blør jeg litt..

Anonymkode: 990a4...4d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Whyyy? La vaginaen være i 6 uker!

Anonymkode: ab3f1...efc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjorde du det?? For å kjenne om fingeren passet? 🙈😅

Anonymkode: 77175...15b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjorde du det? Du kan bare bruke et speil om du bare skulle sjekke hvordan det sto til der. 

Det er forøvrig vanlig at det stopper opp, og så kommer det litt små blødninger igjen. 

Anonymkode: 9ffa9...1c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal hun la den være i fred? 

Man kan onanere og ha sex før det her gått seks uker, så lenge en bruker kondom ved samleie og har rene hender. 

Anonymkode: 9ffa9...1c4

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å blø i mange mange uker. Renselse.. Og det er også vanlig å ha et lite opphold i blødningen etter 2-4 uker før så å blø opptil 8+ uker. Ting gror, skorper og avfall skal ut, nye rifter når skorpen løsner osv.. 

Anonymkode: 125f8...6a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi jeg ikke har vondt lengre, men er redd for å ha vondt under sex så tenkte å begynne rolig med en finger eller to for å se hvordan det føltes.. 

Er vel ikke noe spesielt som skjer etter 6 uker? Er det ikke bare da renselsen mest sannsynlig er over og infeksjonsfaren er nede?

Anonymkode: 990a4...4d1

AnonymBruker
Skrevet

Som flere sier, det er vanlig at blødningen avtar litt etter 2 uker også starter opp igjen fordi skorpen der morkaka var festet i livmoren din løsner. Det er et ganske stort sår etter morkaka og det tar tid før det gror helt selv om blødningem avtar tidlig, derav 6-8 uker. :)

Anonymkode: d062e...c42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...