AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #21 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Den operasjonen er ikke alltid vellykket, har tatt den selv. Og den fungerte ikke på meg. Man skal også være forsiktig, da den har flere mulige bivirkninger. Anonymkode: b4a7a...ee0 Ja en operasjon kan alltid gi uforutsette hendelser. Det kommer vel an på hvor stort problem man har om man vil vurdere operasjon. Og operasjon kan også gjøre at man blir helt kvitt svettingen Det var synd det ikke virket for deg. Anonymkode: d3fd4...109 1
Thjelp Skrevet 6. juni 2021 #22 Skrevet 6. juni 2021 (endret) Slår også et slag for Alminuimsklorid, jeg svettet igjennom alt uansett og denne reddet meg, fast inventar på badet i 15 år👍🏻 Jeg har bruker den kun ved behov så 1 gang i mnd kanskje? Og ja aldri på nybarberte armhuler! Bruker det gjerne kvelden før jeg skal barbere Prøv vertfall det før operasjon, jeg har fjernet deler av kjertlene, og har stygge arr, problemer med inngrodde hår og mistet følelse i deler av underarmen Endret 6. juni 2021 av Thjelp 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #23 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøv alumimiumsklorid. Det er en slags kur du bruker om natten og vasker av om morgenen. Funker helt utrolig bra! Anonymkode: 14d4f...a57 Er dette i deoene på apoteket som skal hindre svetteproduksjon. Feks Stop 24. Anonymkode: fcedc...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #24 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette i deoene på apoteket som skal hindre svetteproduksjon. Feks Stop 24. Anonymkode: fcedc...2c2 Nei den heter Aluminiumsklorid og er en gjennomsiktig glassflaske. Stop24 er ikke så sterk etter min erfaring. Men duger. Anonymkode: b4a7a...ee0 1
Rødtoppen86 Skrevet 6. juni 2021 #25 Skrevet 6. juni 2021 Om man har råd er botox under armene det aller beste. Det må etterfylles, men det blir sjeldnere og sjeldnere behov for det etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #26 Skrevet 6. juni 2021 Ts, er du en litt engstelig type? Noen form for sosial engstelig eller andre angster? Jeg sliter med moderat sosial angst og merker svetteoroduksjonen øker betraktelig i forkant av diverse sosiale happenings og etter kaffedrikking som trigger frem noe av den samme anspente følelsen. Jeg gikk på lette SSRI for dette og da forsvant også svetteproblematikken😳 Mennså kom det igjen da jeg sluttet på medisinene🙄 Nå vurderer jeg å ta det opp med lege for å vurdere Botox i armhulene. Men da må vinigjennom omfattende undersøkelser og stress for å måle svetteproduksjonen. På særlig dårlige dager og/eller om jeg har på klær som kan føre til at svetteringer viser🙈 hender det at jeg teiper ammeinnlegg under armene på innsiden med sykehusteip😆 Det var mitt tips;) Hilsen svett sykepleier Anonymkode: fcedc...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #27 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei den heter Aluminiumsklorid og er en gjennomsiktig glassflaske. Stop24 er ikke så sterk etter min erfaring. Men duger. Anonymkode: b4a7a...ee0 Mente at der var aluminiumsklorid i Stop 24 deo, men ren aluminiumsklorid er nok mer effektivt ja. Bare ikke alle som tåler det pga sterkt for den skjøre huden under der😌 Anonymkode: fcedc...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #28 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ts, er du en litt engstelig type? Noen form for sosial engstelig eller andre angster? Jeg sliter med moderat sosial angst og merker svetteoroduksjonen øker betraktelig i forkant av diverse sosiale happenings og etter kaffedrikking som trigger frem noe av den samme anspente følelsen. Jeg gikk på lette SSRI for dette og da forsvant også svetteproblematikken😳 Mennså kom det igjen da jeg sluttet på medisinene🙄 Nå vurderer jeg å ta det opp med lege for å vurdere Botox i armhulene. Men da må vinigjennom omfattende undersøkelser og stress for å måle svetteproduksjonen. På særlig dårlige dager og/eller om jeg har på klær som kan føre til at svetteringer viser🙈 hender det at jeg teiper ammeinnlegg under armene på innsiden med sykehusteip😆 Det var mitt tips;) Hilsen svett sykepleier Anonymkode: fcedc...2c2 Ja jeg sliter veldig med sosial angst. Svetter uansett om jeg er varm eller kald og i en hver minste stressende situasjon. Det er veldig kjipt for som sagt så har det endt opp med at jeg i laaaange perioder kun gikk med svarte overdeler for at det skulle syntes minst mulig. Veldig kjipt å ikke kunne gå med det man har lyst til. Om det er til butikken, shopping, møte venner, dater og alt mulig. Jeg vil gjerne kunne gå med det jeg ønsker. Men svettingen har hindret meg i det. Tenker å kanskje prøve yerka som noen har nevnt. Ihvertfall foreløpig. Tror jeg har prøvd den stopp 24 eller hva den het, men hvis jeg ikke husker feil så tror jeg den svei veldig på huden. Så håper at yerka kanskje kan hjelpe. skal som sagt på en date på onsdag og vil gjerne kle meg fint/ noe jeg har lyst å gå med og ikke måtte møte opp i mørke svarte klær -TS Anonymkode: 583e8...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #29 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er dette i deoene på apoteket som skal hindre svetteproduksjon. Feks Stop 24. Anonymkode: fcedc...2c2 Ja det er det. Jeg hadde et svetteproblem en periode i livet og da brukte jeg Stop24. Den fungerte kjempebra! Ingen problem med svette. Anonymkode: 8b76d...03e 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #30 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja jeg sliter veldig med sosial angst. Svetter uansett om jeg er varm eller kald og i en hver minste stressende situasjon. Det er veldig kjipt for som sagt så har det endt opp med at jeg i laaaange perioder kun gikk med svarte overdeler for at det skulle syntes minst mulig. Veldig kjipt å ikke kunne gå med det man har lyst til. Om det er til butikken, shopping, møte venner, dater og alt mulig. Jeg vil gjerne kunne gå med det jeg ønsker. Men svettingen har hindret meg i det. Tenker å kanskje prøve yerka som noen har nevnt. Ihvertfall foreløpig. Tror jeg har prøvd den stopp 24 eller hva den het, men hvis jeg ikke husker feil så tror jeg den svei veldig på huden. Så håper at yerka kanskje kan hjelpe. skal som sagt på en date på onsdag og vil gjerne kle meg fint/ noe jeg har lyst å gå med og ikke måtte møte opp i mørke svarte klær -TS Anonymkode: 583e8...fe4 Ingrediensen i stop24 som fikk det til å svi var aluminiumsklorid, og det er en av ingrediensene i yerka også. Det vil svi og klø. Noen holder det ikke ut, mens andre synes ikke det er altfor ille. Ikke barber deg før påføring, det vil gjøre det mer vondt. Anonymkode: 14d4f...a57 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #31 Skrevet 7. juni 2021 Det finnes tabletter man kan få hos legen som også hjelper. Vil ikke virke frem til onsdag, men er absolutt et alternativ. Har en datter som svetter sykt på hele kroppen, og hun har god hjelp av disse. Anonymkode: 9990a...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #32 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det finnes tabletter man kan få hos legen som også hjelper. Vil ikke virke frem til onsdag, men er absolutt et alternativ. Har en datter som svetter sykt på hele kroppen, og hun har god hjelp av disse. Anonymkode: 9990a...b0f Ja, det kan anbefales for de som virkelig sliter med svette. Anonymkode: 14d4f...a57 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #33 Skrevet 7. juni 2021 Har slitt med ekstrem svette siden jeg var 12. Er nå over 30. Har prøvd det meste som var mulig, alt fra deo, botox, puter under armen, operasjon. Skal fortelle litt om diverse tingene. Deo som stopp 24, aluminiumsklorid fungerer greit. Kan også brukes på hender, og føtter om det er problemer der. Ta det på før du legger deg, på tørr hud,og ikke etter barbering. Kan klø noe, spesielt om huden var litt fuktig. Det var min erfaring. Botox fungerer som bare det, men blir ekstremt dyrt i lengden. Grunnet at det ikke virker så lang tid. Disse putene har jeg dårlige erfaringer med, vanskelig å få det til å sitte, og om man har ekstrem svette så er det så som så. Operasjon. Ja, det stoppet svetten min under armene. Er vell ca 10 år siden jeg tok det og det er nesten ikke svette det, heller ikke etter treningsøkt. Men etter jeg tok den begynte jeg å svette mer andre steder. Som ryggen,og føtter. Ryggen er blitt ett stort problem etter dette, da det er mye svette. Om du stopper svetten ett sted, så blir du mer svett andre steder. Svetten må jo ut av kroppen på ett vis. Siden du ikke har prøvd aluminiumsklorid så burde du teste det først, om det ikke fungerer kan en operasjon være en mulighet. Anonymkode: 23aa4...a7d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #34 Skrevet 7. juni 2021 Elsker aluminiumklorid! Reddet livet mitt! Jeg kunne lukte gammel løk i armhulene minutter etter at jeg kom ut av dusjen, men nå er det ikke noe. Bruker stop24 sin roll on daglig og en hestekur med sterkere saker annen hver uke Anonymkode: 24d91...35d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #35 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det finnes tabletter man kan få hos legen som også hjelper. Vil ikke virke frem til onsdag, men er absolutt et alternativ. Har en datter som svetter sykt på hele kroppen, og hun har god hjelp av disse. Anonymkode: 9990a...b0f Hva heter tablettene? Jeg tåler ikke aluminiumklorid. Anonymkode: d3dc2...d93 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #36 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva heter tablettene? Jeg tåler ikke aluminiumklorid. Anonymkode: d3dc2...d93 Det finnes flere. Det spør du legen om. Du må utredes grundig først, du «legger ikke bare inn en bestilling». Anonymkode: 14d4f...a57 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #37 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes flere. Det spør du legen om. Du må utredes grundig først, du «legger ikke bare inn en bestilling». Anonymkode: 14d4f...a57 Det er jeg fullstendig klar over, så bare ro deg ned. Jeg har Hyperhidrose, men problemet blir ikke tatt på alvor . Anonymkode: d3dc2...d93 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #38 Skrevet 7. juni 2021 Et lite tips som jeg kom på. Hvis du skal bruke ganske stramme klær, så kan du bruke truseinnlegg i armhulen. Anonymkode: 9ecc3...010 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #39 Skrevet 8. juni 2021 Jeg kjøpte yerka. Prøvde det ut i dag. Tok det på i går kveld og det har ihvertfall funket i dag. Ville teste det en dag før for å se 😅 nå har det bare vært varmt i dag og jeg har ikke gjort noe stressende, men funket i dag 😁👍🏻 Må si jeg var veldig skeptisk til dette, men gøy å se at det funka i dag ihvertfall. Nå får vi se i morra. Veldig spent på å se om den virker når jeg virkelig svetter og er nervøs også 😅🙈 -TS Anonymkode: 583e8...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #40 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjøpte yerka. Prøvde det ut i dag. Tok det på i går kveld og det har ihvertfall funket i dag. Ville teste det en dag før for å se 😅 nå har det bare vært varmt i dag og jeg har ikke gjort noe stressende, men funket i dag 😁👍🏻 Må si jeg var veldig skeptisk til dette, men gøy å se at det funka i dag ihvertfall. Nå får vi se i morra. Veldig spent på å se om den virker når jeg virkelig svetter og er nervøs også 😅🙈 -TS Anonymkode: 583e8...fe4 Du bør teste ut Yerka noen uker. Ikke ta det på rett etter at du har barbert deg. Om det svir så ta litt vann på bomullen før du tar på Yerka. Jeg har brukt den over 10 år og et superfornøyd. Aldri våte ringer på t-skjorta. Tar på rundt hver 3. dag nå. Anonymkode: 41ab8...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå