AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Del Skrevet 6. juni 2021 Vet ikke om dette passer inn på dette forumet, men jeg prøver 🙈 Jeg er en jente på 25 år. Jeg sliter veldig med svetting under armene. Uansett om jeg er varm eller kald. Har i lang periode bare gått med svarte klær på overkroppen for at det skal syntes minst mulig, men nå som sommeren er her så vil jeg gå i lyse farger. Pluss at jeg skal på date på onsdag og vil gjerne ha på meg noe fint (og ikke svart). Er det noen som har noen tips til svetting under armene? Anonymkode: 583e8...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke om dette passer inn på dette forumet, men jeg prøver 🙈 Jeg er en jente på 25 år. Jeg sliter veldig med svetting under armene. Uansett om jeg er varm eller kald. Har i lang periode bare gått med svarte klær på overkroppen for at det skal syntes minst mulig, men nå som sommeren er her så vil jeg gå i lyse farger. Pluss at jeg skal på date på onsdag og vil gjerne ha på meg noe fint (og ikke svart). Er det noen som har noen tips til svetting under armene? Anonymkode: 583e8...fe4 Prøv Yerka. Får kjøpt den på vita eller i parfymeri. Den har iallefall reddet meg 😊 Anonymkode: 80d62...c58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke om dette passer inn på dette forumet, men jeg prøver 🙈 Jeg er en jente på 25 år. Jeg sliter veldig med svetting under armene. Uansett om jeg er varm eller kald. Har i lang periode bare gått med svarte klær på overkroppen for at det skal syntes minst mulig, men nå som sommeren er her så vil jeg gå i lyse farger. Pluss at jeg skal på date på onsdag og vil gjerne ha på meg noe fint (og ikke svart). Er det noen som har noen tips til svetting under armene? Anonymkode: 583e8...fe4 Finnes deodorant på apoteket som skal hindre svetteproduksjon. Kanskje du kan prøve det? Anonymkode: ebe92...a86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robin666 Skrevet 6. juni 2021 #4 Del Skrevet 6. juni 2021 Botox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Prøv Yerka. Får kjøpt den på vita eller i parfymeri. Den har iallefall reddet meg 😊 Anonymkode: 80d62...c58 Åh genialt! Søkte den nettopp opp nå. Den har fått masse bra omtaler. Har den noe lukt? Lukter godt? Eller har den ingen lukt? -TS Anonymkode: 583e8...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åh genialt! Søkte den nettopp opp nå. Den har fått masse bra omtaler. Har den noe lukt? Lukter godt? Eller har den ingen lukt? -TS Anonymkode: 583e8...fe4 Så bra 👍 nei, den er helt luktfri . Anonymkode: 80d62...c58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så bra 👍 nei, den er helt luktfri . Anonymkode: 80d62...c58 Åja okei 😊 Vet du om den lager stygge flekker på klærne? Når jeg har brukt vanlig deodorant så gir det stygge flekker på klærne som ikke går bort. (Unntatt den black & white, men den lukter ikke godt). -TS Anonymkode: 583e8...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Del Skrevet 6. juni 2021 Yerka eller stop24. Ta de på før du legger deg(de kan svi litt), så er det ikke problem med om de setter flekker. De skal virke flere dager, men les på pakningen Anonymkode: 988b5...7e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Del Skrevet 6. juni 2021 Prøv alumimiumsklorid. Det er en slags kur du bruker om natten og vasker av om morgenen. Funker helt utrolig bra! Anonymkode: 14d4f...a57 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Prøv alumimiumsklorid. Det er en slags kur du bruker om natten og vasker av om morgenen. Funker helt utrolig bra! Anonymkode: 14d4f...a57 Men bare ikke bruk den rett etter at du har barbert deg. Det svir som faen. Anonymkode: 8e068...c0d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #11 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men bare ikke bruk den rett etter at du har barbert deg. Det svir som faen. Anonymkode: 8e068...c0d Dette!!! Anonymkode: 826c2...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Prøv alumimiumsklorid. Det er en slags kur du bruker om natten og vasker av om morgenen. Funker helt utrolig bra! Anonymkode: 14d4f...a57 Dette! Jeg slet veldig med svette, men denne er utrolig! Bruker den èn gang i uken (ikke på nybarberte armhuler!!). Den klør en del etter at man har tatt den på, men den stopper absolutt all svette! Såå verdt det! Til og med når jeg trener er det knusk tørt under armene, selv om ryggen etc. er gjennomsvett! Den er bare helt utrolig! Anonymkode: ea248...f6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men bare ikke bruk den rett etter at du har barbert deg. Det svir som faen. Anonymkode: 8e068...c0d Ja det må man ikke finne på🙈 Anonymkode: 14d4f...a57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #14 Del Skrevet 6. juni 2021 Bruk noen av de som de sier over her. Selv har jeg ikke noe god erfaring med stop24 krem, den lager også utrolig stygge gule merker på klærne.. Er fornøyd med absolut törr, den er billig også. Jeg bruker også vanlig deodorant i tillegg, og syns da vichy sin med hvit kork er veldig fin. Den gir ikke stygge merker på klærne og den lukter godt selv om man faktisk svetter. Den skal også gjøre sånn at armhulene ser finere (?) ut og man slipper å barbere seg så ofte. Vet veldig godt hvor kjedelig det er å måtte velge klær ut fra faren for sjenerende svetteringer 😐 Anonymkode: ac6c9...fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #15 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg har ekstrem svette og har noen råd. Aluminiumsklorid som anbefalt her. Ikke bruk den for ofte. Aluminiumssalter er ikke bra i store mengder. Ta tilskudd av magnesium! Magnesium er involvert i svetteproduksjon b.la. og veldig undervurdert. Det hjelper for min del og kjenner flere som merker bedring. Unngå kaffe. Kaffe setter igang prosesser i kroppen som gjør at du svetter lettere. Merker stor forskjell de dagene jeg drikker kaffe. Vær forsiktig med sterk mat. Og alkohol. Varierer fra person til person, jeg svetter mer om jeg får i meg chilli f.eks. Klær som viskose og nylonstoffer er noe drit. Hold deg til ull (! ja faktisk, regulerer kroppstemp) og tynn bomull. Anonymkode: b4a7a...ee0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #16 Del Skrevet 6. juni 2021 Det går an å operere bort svettekjertlene. Ta deg en tur til fastlegen. Anonymkode: d3fd4...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #17 Del Skrevet 6. juni 2021 Bytt dusjsåpe. Jeg svetter mer etter å ha vasket meg med noen sorter, husker ikke hvilke, men følte de ikke vasket meg ren nok. Gikk over til lano. Kjedelig, men den funker for meg. Ellers god erfaring med aluminumsklorid! Støtter innlegget om naturstoff! Anonymkode: 9ecc3...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #18 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Åja okei 😊 Vet du om den lager stygge flekker på klærne? Når jeg har brukt vanlig deodorant så gir det stygge flekker på klærne som ikke går bort. (Unntatt den black & white, men den lukter ikke godt). -TS Anonymkode: 583e8...fe4 Nei, den setter ingen merker på klærene. Den tørker inn sånn at du blir helt tørr under armene . Som andre sier her og, så tar du den på før du legger deg , slik at den får virke over natten. Anonymkode: 80d62...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #19 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøv alumimiumsklorid. Det er en slags kur du bruker om natten og vasker av om morgenen. Funker helt utrolig bra! Anonymkode: 14d4f...a57 This❤️ Jeg brukte den en periode for 10år siden pga svetteproblemer. Kan virkelig anbefales. Anonymkode: 3f501...0ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #20 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det går an å operere bort svettekjertlene. Ta deg en tur til fastlegen. Anonymkode: d3fd4...109 Den operasjonen er ikke alltid vellykket, har tatt den selv. Og den fungerte ikke på meg. Man skal også være forsiktig, da den har flere mulige bivirkninger. Anonymkode: b4a7a...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå