AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Hei. en gutt på avdelingen i bhg har invitert alle barna (18 stk) til bursdagsfeiring til fredag. Mange av de minste barna må ha med foreldre, i tillegg til foreldrene til bursdagsbarnet. Tipper det blir 25 stk inni en liten leilighet. Dette er vel ikke greit? Skal jeg ta det opp med barnehagen, eller direkte til foreldrene som inviterer? vi bor i Oslo. Anonymkode: 24a09...a73
PM75 Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Med foreldrene, dette er ikke barnehagens ansvar. 3
Irja Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. en gutt på avdelingen i bhg har invitert alle barna (18 stk) til bursdagsfeiring til fredag. Mange av de minste barna må ha med foreldre, i tillegg til foreldrene til bursdagsbarnet. Tipper det blir 25 stk inni en liten leilighet. Dette er vel ikke greit? Skal jeg ta det opp med barnehagen, eller direkte til foreldrene som inviterer? vi bor i Oslo. Anonymkode: 24a09...a73 Er barnet ditt invitert i denne bursdagen? Barnehagen har ikke noe med dette å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 De planlegger ikke å være ute da? Vi hadde bursdagsfest for vår sønn ute i hagen. De siste reglene sa noe lignende « barnehage- og skolebarn fra samme kohort kan samles med nødvendig antall foresatte for å gjennomføre samlingen». Det tolket vi som at feiringen var ok. Hvis du ikke er komfortabel er det jo bare å takke pent nei til invitasjonen? Men om du absolutt ønsker å si noe så får du ta det direkte - barnehagen har ikke noe med dette å gjøre. Anonymkode: a924a...05d 1
GammelKaktus Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Dette har ingenting med barnehagen å gjøre, hvis du har spørsmål så må du ta kontakt med foreldrene. Regner jo med de skal ha utebursdag. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Du kan godt ta det opp med både foreldre og barnehagen. Desverre må FAU ofte brukes som talerør for å oppdra og opplyse dumme foreldre. Høres ut som et slikt tilfelle. Anonymkode: 3505f...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Det er vel fortsatt maks 10 gjester i Oslo? Anonymkode: a0ef2...a17
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel fortsatt maks 10 gjester i Oslo? Anonymkode: a0ef2...a17 Før jeg klikket inn på tråden VISSTE jeg at korona spm kom 🤮 Anonymkode: 48730...619
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du kan godt ta det opp med både foreldre og barnehagen. Desverre må FAU ofte brukes som talerør for å oppdra og opplyse dumme foreldre. Høres ut som et slikt tilfelle. Anonymkode: 3505f...4f5 Oj. Hvor skal jeg begynne.... 😄 FAU... Kan begynne med de som vil bli marine / fallskjermjegere. Så Toll. Så politi. Så dørvakt. Så securitas / vekter. Parkeringsvakt. Så i borettslagstyre. Man kan vel kanskje si at sånne som ikke når opp til dette vil i FAU, ( og borettslag ) 😂 Men heldigvis, wannabe'ere i FAU ordner opp og har kontroll over "dumme foreldre" 🤣🤗 Dette er et privat anliggende og _selvfølgelig_ ikke noe bhg eller FAU har NOE med å gjøre 🤯😱🤪😵💫 Du og dine likesinnede, slutt å legg deg opp i andres liv! Slapp av, og prøv å tenk kun på deg selv og ditt. Det er faktisk veldig deilig og avslappende 😃😊👍 Anonymkode: 20fe0...4d7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #10 Skrevet 7. juni 2021 Her takker vi nei til alle barnebursdager akkurat nå (bor et sted med høyt smittetrykk). Greit om kun barna skal, men om det er med foreldre stiller det seg annerledes synes vi. Men opplever at de fleste går i bursdager som normalt, og vi føler oss rett og slett litt som raringer som alltid sier nei... rådet her er å unngå unødvendig sosial kontakt, men samtidig er der vel strengt tatt lov med bursdag innad i kohort om jeg har skjønt reglene riktig. Men jeg synes det er greit å vente til vi har fått vaksine. Hadde vært utrolig kjipt å få korona nå kun to mnd før vi får vaksine. Så lenge klarer vi fint å vente mener jeg. Anonymkode: 2de69...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå