AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Hei, bare lurer på om dere tenker at det har blitt mer in-fashion å være veltrent og ha litt muskler? Er det det flest mannfolk vil ha, og er det den kroppen de fleste kvinner streber etter? Før var det jo in-fashion å være veldig tynn, og man kunne se anorektiske modeller i reklamene. Men er det blitt mer sexy med atletiske damer? Anonymkode: 707f1...944
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Jeg er kvinne og synes det er finest å være tynn. Store rumper og lår synes jeg ikke er fint. Hva menn liker vet jeg ingenting om, og det har ingen betydning for hvordan jeg vil se ut. Anonymkode: 966a3...85b 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er kvinne og synes det er finest å være tynn. Store rumper og lår synes jeg ikke er fint. Hva menn liker vet jeg ingenting om, og det har ingen betydning for hvordan jeg vil se ut. Anonymkode: 966a3...85b Enig. Bra å være sterk, men ser ikke spesielt fint ut, verken med vanlige klær eller på stranda. Anonymkode: 027e4...9c3
Zooey Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Jeg synes ikke det er ett kroppsideal for kvinner. Synes det er mange måter å se fin ut på. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Enig det, finnes mange idealer. Men har likevel inntrykk av at "litt muskler" har blitt mer populært, og at det er mer akseptert at en kvinne kan ha en atletisk figur. Hva synes dere f.eks. om denne kvinnens kropp? Hun er en styrkeløfter. (De er tatt fra hennes offentlige instragramkonto, men jeg har likevel sladdet ansiktet hennes) Anonymkode: 707f1...944 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig det, finnes mange idealer. Men har likevel inntrykk av at "litt muskler" har blitt mer populært, og at det er mer akseptert at en kvinne kan ha en atletisk figur. Hva synes dere f.eks. om denne kvinnens kropp? Hun er en styrkeløfter. (De er tatt fra hennes offentlige instragramkonto, men jeg har likevel sladdet ansiktet hennes) Anonymkode: 707f1...944 Hun er tynn og har ikke særlig til muskler. Anonymkode: af8db...18c 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Hun har fin kropp. I forhold til hvordan jegselvvil se ut synes jeg litt for tynn mag og mye muskler på armer/øvre rygg. Noen kroppsideal varierer med tiden, men gjennomgående så tror jeg alltid det har vært attraktivt med slank,velproposjonert, fast, og høyde øvre gjennomsnitt. Anonymkode: 0f12e...10b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Enig det, finnes mange idealer. Men har likevel inntrykk av at "litt muskler" har blitt mer populært, og at det er mer akseptert at en kvinne kan ha en atletisk figur. Hva synes dere f.eks. om denne kvinnens kropp? Hun er en styrkeløfter. (De er tatt fra hennes offentlige instragramkonto, men jeg har likevel sladdet ansiktet hennes) Anonymkode: 707f1...944 Det der er uattraktivt for de fleste menn. Men det ser bedre ut enn å være en slask selvsagt. Det er ikke direkte stygt, det er bare finere uten musklene. Anonymkode: d94de...9fb
Kokoloko Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig det, finnes mange idealer. Men har likevel inntrykk av at "litt muskler" har blitt mer populært, og at det er mer akseptert at en kvinne kan ha en atletisk figur. Hva synes dere f.eks. om denne kvinnens kropp? Hun er en styrkeløfter. (De er tatt fra hennes offentlige instragramkonto, men jeg har likevel sladdet ansiktet hennes) Anonymkode: 707f1...944 Jeg vet ikke helt, synes det er vanskelig å si om jeg synes kroppen er fin eller ikke når «antrekk» og posering, egt hele pakken ser litt tacky ut... da blir det liksom bare et nei fra meg... 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 Hun løfter tyngre enn de fleste menn. Viser i hvert fall at de fleste kvinner kan trene tungt uten å være redde for å "bli store" Anonymkode: 707f1...944
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, bare lurer på om dere tenker at det har blitt mer in-fashion å være veltrent og ha litt muskler? Er det det flest mannfolk vil ha, og er det den kroppen de fleste kvinner streber etter? Før var det jo in-fashion å være veldig tynn, og man kunne se anorektiske modeller i reklamene. Men er det blitt mer sexy med atletiske damer? Anonymkode: 707f1...944 Jeg er drittlei kvinners ønske om muskelkroppen, bikinikroppen, skinnykroppen, fitnesskroppen, stor rumpe kroppen, silikonkroppen, retusjertkroppen osv.... Kan dere ikke bare være fornøyd med å være dere selv, eller tør dere ikke det? Jeg tror dere jenter og kvinner er deres egne verste fiender. Foretrekker naturell-kroppen. Endret 6. juni 2021 av DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker 42 Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, bare lurer på om dere tenker at det har blitt mer in-fashion å være veltrent og ha litt muskler? Er det det flest mannfolk vil ha, og er det den kroppen de fleste kvinner streber etter? Før var det jo in-fashion å være veldig tynn, og man kunne se anorektiske modeller i reklamene. Men er det blitt mer sexy med atletiske damer? Anonymkode: 707f1...944 Dette med "fitness" og "bodybuilding" for kvinner/jenter er definitivt mer "in-fasjon" for tiden, later det som. Personlig tror jeg ikke det er den "looken" menn flest finner estetisk flottest, men det er bare min mening og overbevisning. "Atletisk" har alltid vært flott, men det er noe helt annet enn "fitness/bodybuilding"-utseende som "trender" nå for tiden, imo... Det å drive å trene spesielle muskler for spesielt utsende synes jeg er utrolig kleint egentlig, og ender så og si alltid opp med å se jalla ut - uansett om man er mann eller kvinne... 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig det, finnes mange idealer. Men har likevel inntrykk av at "litt muskler" har blitt mer populært, og at det er mer akseptert at en kvinne kan ha en atletisk figur. Hva synes dere f.eks. om denne kvinnens kropp? Hun er en styrkeløfter. (De er tatt fra hennes offentlige instragramkonto, men jeg har likevel sladdet ansiktet hennes) Anonymkode: 707f1...944 Jeg synes hun er for stor og muskuløs. Jeg synes type modellkropper er finest. Anonymkode: 966a3...85b 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #15 Skrevet 6. juni 2021 Øhhh, fitness og muskelidealet for kvinner kom for alvor i 2014, synes det er litt spesielt at folk ikke har fått med seg denne bølgen før 7 år senere? Den har vært her lenge. Lurer på hva neste greie blir. Anonymkode: 0d54c...85f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #16 Skrevet 6. juni 2021 Dette er min idealkropp. Ikke helt ulik min egen når jeg er nede på 54 kg, men siden jeg ser eldre ut i ansiktet når jeg veier lite velger jeg heller å veie 58 kg så har da litt mer mage og større overarmer men det er ok syns lange, slanke kropper med former er vakkert Anonymkode: 679b3...ee8 3
Hr. Aktiv Skrevet 6. juni 2021 #17 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, bare lurer på om dere tenker at det har blitt mer in-fashion å være veltrent og ha litt muskler? Er det det flest mannfolk vil ha, og er det den kroppen de fleste kvinner streber etter? Før var det jo in-fashion å være veldig tynn, og man kunne se anorektiske modeller i reklamene. Men er det blitt mer sexy med atletiske damer? Anonymkode: 707f1...944 Jeg var på stranda i dag. Der var moten skikkelig utrent og 20 - 30 kg overvekt. 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #18 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er min idealkropp. Ikke helt ulik min egen når jeg er nede på 54 kg, men siden jeg ser eldre ut i ansiktet når jeg veier lite velger jeg heller å veie 58 kg så har da litt mer mage og større overarmer men det er ok syns lange, slanke kropper med former er vakkert Anonymkode: 679b3...ee8 Enig med deg, sånne kropper synes jeg også er finest. Jeg er dessverre bare 163 høy, så får aldri den lange slanke kroppen. Men er kort og slank😆 Anonymkode: 966a3...85b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #19 Skrevet 6. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Enig med deg, sånne kropper synes jeg også er finest. Jeg er dessverre bare 163 høy, så får aldri den lange slanke kroppen. Men er kort og slank😆 Anonymkode: 966a3...85b 163 er ikke kort, syns jeg da mange lekre kropper i den høyden! Anonymkode: 679b3...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #20 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette er min idealkropp. Ikke helt ulik min egen når jeg er nede på 54 kg, men siden jeg ser eldre ut i ansiktet når jeg veier lite velger jeg heller å veie 58 kg så har da litt mer mage og større overarmer men det er ok syns lange, slanke kropper med former er vakkert Anonymkode: 679b3...ee8 Candice er jo veldig smal, dette er fra før hun fikk barn og hun var vel nede i 55 kg (og hun er 177 høy). Er enig at hun har en nydelig figur - veldig smal midje. Hun er nok naturlig smal og ser sunn ut selv om hun i realiteten er veldig tynn. Anonymkode: e9210...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå