AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #101 Del Skrevet 30. oktober 2021 Jeg kommer ikke til å si opp selv, men nå driter jeg i om jeg får sparken. Han har mobbet meg i mange år, hver helg brukes til å roe meg ned etter ukens "underholdning" som han har funnet på: kjefting, utfrysing... Neste gang han kjefter skal jeg kjefte tilbake. Får jeg sparken, whatever. Psykiske helsa er ødelagt. Anonymkode: 6f62a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #102 Del Skrevet 13. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 9.15): Problemet er å bevise mobbing. NAV kommer ikke til å ta folks ord for det. Men hvis man kan bevise mobbing så har man en god sak. Dessuten har man en god sak for å få legeerklæring på at det ikke er tilrådelig å fortsette på arbeidsplassen av helsemessige grunner hvis man mobbes. Har man legeerklæring så skal det vel mye til at NAV ilegger forlenget ventetid. Anonymkode: 8bdd9...571 Er legeerklæring og sms fra kollegaer nok bevis? Anonymkode: 6f62a...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå