AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Del Skrevet 6. juni 2021 Aner ikke om dette ble helt feil underforum, men fant ingen som passet bedre. Jeg har fire gamle dekodere liggende en fra rikstv de andre fra canal digital. Hvordan blir man kvitt det? Kan det kastes på dynga elavfall? Er så innmari ubrukelig på slikt🙈 noen som har peil? Anonymkode: dede3...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 6. juni 2021 #2 Del Skrevet 6. juni 2021 Elektrisk avfall, ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Del Skrevet 6. juni 2021 Leveres inn som el-avfall, f.eks. til elkjøp. Anonymkode: 0ed3b...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg trodde faktisk at alle sånne ting skulle sendes tilbake til for eksempel Riks TV eller Canal Digital (eller hva det nå var) så snart kunden ikke hadde behov for disse tingene selv lenger... Anonymkode: 2f27d...037 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 7. juni 2021 #5 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg trodde faktisk at alle sånne ting skulle sendes tilbake til for eksempel Riks TV eller Canal Digital (eller hva det nå var) så snart kunden ikke hadde behov for disse tingene selv lenger... Anonymkode: 2f27d...037 Så lenge du har betalt for dem er de dine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Aner ikke om dette ble helt feil underforum, men fant ingen som passet bedre. Jeg har fire gamle dekodere liggende en fra rikstv de andre fra canal digital. Hvordan blir man kvitt det? Kan det kastes på dynga elavfall? Er så innmari ubrukelig på slikt🙈 noen som har peil? Anonymkode: dede3...e96 Jeg fikk beskjed av Altibox om å levere inn den gamle dekoderen hos Elkjøp (eller andre slike forhandlere), og de tok imot den. Du kan gjøre det samme med dekodere fra andre leverandører. Anonymkode: 7da0e...1fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Del Skrevet 7. juni 2021 Ring TV-bedriften(e) som du nevnte og spør om de vil ha dem. Tipper de sier nei hvis de er flere år gamle. Normalt skal boksene leveres når du får ny, leveres hos en forhandler de har avtale med. Eller lever til el-avfallinnsamlingen hos Elkjøp, Power og hva de heter alle som selger elektronikk. Anonymkode: 4594f...5a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg hadde en boks fra Canal digital, solgte den på Finn for ca 400 kr! Anonymkode: 24e07...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 14. juni 2021 #9 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 22.31): Jeg trodde faktisk at alle sånne ting skulle sendes tilbake til for eksempel Riks TV eller Canal Digital (eller hva det nå var) så snart kunden ikke hadde behov for disse tingene selv lenger... Anonymkode: 2f27d...037 De har du betalt, så de er dine. De kan du levere ved et returpunkt. Jeg pleier levere sånt på gjenbrukstorget. De tar i mot elektronikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå