AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 - De vil se ut som en diva (Som fleste ikke liker tror jeg. Som kanskje er ideen) - Fordi de synes selv de ser bra ut - Eller for å irritere folk som hater de? Bare lurt litt. Fordi tror fleste menn synes det ser forferdelig ut. Så det kan tydeligvis ikke være gjort for å tiltrekke seg menn. Har alltid lurt på hvorfor det er så populært? Når alt man trenger er ingen eller lite sminke. Normalt naturlig hår. Sunt kosthold. Og det er alt. Og unngpå dop og dårlig miljøer. Som for eksempel fjellturer. Fjellturer fjerner bort idealet av utseende for praktisk hverdag også. Siden sunn kosthold går av seg selv når man tar seg fjellturer i sommern. Men jeg generelt bare lurer? Siden det er veldig plastisk levemåte bare. Anonymkode: bd72d...2a2
SlemUlv Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Fordi kvinner opp igjen årene, er blitt fortalt at naturlig skjønnhet ikke er godt nok. 20
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 SlemUlv skrev (2 minutter siden): Fordi kvinner opp igjen årene, er blitt fortalt at naturlig skjønnhet ikke er godt nok. Fra metroseksuelle? Eller rare folk? Er jo kvinner som promoterer sminke hele tiden så kan umulig se for meg menn som har gjort det normalt? Anonymkode: bd72d...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 SlemUlv skrev (2 minutter siden): Fordi kvinner opp igjen årene, er blitt fortalt at naturlig skjønnhet ikke er godt nok. Hvem har sagt det? De fleste menn jeg kjenner liker ikke for mye sminke, men liker det naturlige utseendet. Anonymkode: 4b960...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Dette var rotete skrevet. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Og unngpå dop og dårlig miljøer. Som for eksempel fjellturer. ??? AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fjellturer fjerner bort idealet av utseende for praktisk hverdag også. Det var ikke lett å skjønne hva dette betyr. Anonymkode: 057bf...2c2 6
SlemUlv Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem har sagt det? De fleste menn jeg kjenner liker ikke for mye sminke, men liker det naturlige utseendet. Anonymkode: 4b960...b9e Samfunnet 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem har sagt det? De fleste menn jeg kjenner liker ikke for mye sminke, men liker det naturlige utseendet. Anonymkode: 4b960...b9e Akkurat det jeg mener. Virker som damer bare liker det. Har aldri sagt. ÅÅÅÅ ÆSJ NULL SMINKE. Så er i bestefall noe damer putter på seg bare fordi de synes de ser bra ut i det. Når for menn flest er det oftest det motsatte Anonymkode: bd72d...2a2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Samfunnet Du mener damer? Damer promoterer sminke, så gjett hvem som er delen av det samfunnet Anonymkode: bd72d...2a2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 Jeg gjør det pga mobbing på hvor stygg jeg var og også inkludert fysisk mobbing i ungdommen. Føler meg så fresh og fin uten sminke når jeg er på hytta og slikt, men fikser det ikke ellers. Føler folk ser på meg og tenker jeg ser unormal ut. Driter i om folk hater meg pga sminkebruk, da er det de som har et problem. Var like mange gutter som mobbet meg, og ironisk gutter jeg har datet som sier det er fjollete at jeg er opptatt av sminke og å se bra ut. Det går ikke an å forstå at dette ikke handler om overfladiskhet men dype, uhelbredelige sår. Anonymkode: 4cf87...f1b 1
SlemUlv Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du mener damer? Damer promoterer sminke, så gjett hvem som er delen av det samfunnet Anonymkode: bd72d...2a2 Nei, jeg mener samfunnet.. Se litt utenfor din egen boble. Jeg blir sett rart på, når jeg sier jeg er 40, og aldri har brukt sminke. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 De fleste menn liker naturlige jenter uten for mye sminke. Det er kvinner selv som på død og liv skal sminke seg al for mye. Anonymkode: 4b960...b9e 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 Menn liker jo naturlige jenter Det er det jeg har hørt hele livet. At for mye sminke skjuler den naturlige skjønnheten
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør det pga mobbing på hvor stygg jeg var og også inkludert fysisk mobbing i ungdommen. Føler meg så fresh og fin uten sminke når jeg er på hytta og slikt, men fikser det ikke ellers. Føler folk ser på meg og tenker jeg ser unormal ut. Driter i om folk hater meg pga sminkebruk, da er det de som har et problem. Var like mange gutter som mobbet meg, og ironisk gutter jeg har datet som sier det er fjollete at jeg er opptatt av sminke og å se bra ut. Det går ikke an å forstå at dette ikke handler om overfladiskhet men dype, uhelbredelige sår. Anonymkode: 4cf87...f1b Følsomhetsbevegelsen er dårlig pga det. Jeg gjetter damer kalte deg stygg og redigerte bilder og mobbing. Tenker noe slikt Så istedet for å gå på et fjell å ignorere det. Så lot du det gå innover deg. Er det som er problemet. Du blir overfølsom, så gjør man feil. ikke gå ide 😮 Anonymkode: bd72d...2a2
SlemUlv Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De fleste menn liker naturlige jenter uten for mye sminke. Det er kvinner selv som på død og liv skal sminke seg al for mye. Anonymkode: 4b960...b9e Oki, finn et bilde av naturlig kvinne. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #15 Skrevet 6. juni 2021 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Nei, jeg mener samfunnet.. Se litt utenfor din egen boble. Jeg blir sett rart på, når jeg sier jeg er 40, og aldri har brukt sminke. Fra damer vel? Hva slags mann gidder å bry seg? Hvis du holder deg i form er det greit. Hvis du mener du er skallet mann så ja da blir man sett rart på. Pga dårlig helse. Men ikke fordi man ikke har sminke. Anonymkode: bd72d...2a2
SlemUlv Skrevet 6. juni 2021 #16 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fra damer vel? Hva slags mann gidder å bry seg? Hvis du holder deg i form er det greit. Hvis du mener du er skallet mann så ja da blir man sett rart på. Pga dårlig helse. Men ikke fordi man ikke har sminke. Anonymkode: bd72d...2a2 Fra samfunnet!! Et samfunn består ikke bare av kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #17 Skrevet 6. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Følsomhetsbevegelsen er dårlig pga det. Jeg gjetter damer kalte deg stygg og redigerte bilder og mobbing. Tenker noe slikt Så istedet for å gå på et fjell å ignorere det. Så lot du det gå innover deg. Er det som er problemet. Du blir overfølsom, så gjør man feil. ikke gå ide 😮 Anonymkode: bd72d...2a2 Altså ja, jeg var i en ekstremt sårbar alder der hjernen ikke er ferdig påvirket og man er i ferd med å finne sin identitet. Når man blir kalt stygg hore hver dag former hjernen seg etter det, er ikke jeg som er overfølsom. Anonymkode: 4cf87...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #18 Skrevet 6. juni 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Oki, finn et bilde av naturlig kvinne. Lett Anonymkode: bd72d...2a2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #19 Skrevet 6. juni 2021 SlemUlv skrev (3 minutter siden): Fra samfunnet!! Et samfunn består ikke bare av kvinner. Men kvinner er jo de som driver med sminkeforeningen. Med mindre du er en homofil mann så er det ikke noe menn holder på med er jo damer som mobber damer for det. ikke menn Anonymkode: bd72d...2a2
SlemUlv Skrevet 6. juni 2021 #20 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men kvinner er jo de som driver med sminkeforeningen. Med mindre du er en homofil mann så er det ikke noe menn holder på med er jo damer som mobber damer for det. ikke menn Anonymkode: bd72d...2a2 OK.. Om du sier det så. Det er ikke min erfaring. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå