Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 Hei jenter. Hadde dere blitt flau om kjæresten din hadde presentert seg som musiker når han spillte i et band på hobbybasisis? Jeg tror jeg hadde blitt det...
Gjest jamsi Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Javel? Det er vel drømmen hans det da, og siden han spiller i band så får han jo virkeliggjort drømmen sin. Og alle band har vel i grunnen startet på hobbybasis i begynnelsen, og noen av dem har også blitt oppdaget.
Gjest sura Skrevet 8. september 2005 #3 Skrevet 8. september 2005 Er det ikke mye du ikke liker da, og mye du blir flau over. Må være vanskelig å finne noe som i grunnen tilfredsstiller deg.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #4 Skrevet 8. september 2005 He he foxy, hvem er det du har snakket med nå? Det tyder i allefall på at vedkommede ikke har så mye annet fore i livet sitt, hvis h*n spiller i et hobbyband og presenterer seg som musiker. Det er kanskje litt som med folk som maler akvareller på kveldskurs, og kaller seg kunstnere.
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2005 #5 Skrevet 8. september 2005 He he foxy, hvem er det du har snakket med nå? Det tyder i allefall på at vedkommede ikke har så mye annet fore i livet sitt, hvis h*n spiller i et hobbyband og presenterer seg som musiker. Det er kanskje litt som med folk som maler akvareller på kveldskurs, og kaller seg kunstnere. ← He he he , ja gjett på...
Gjest Milah Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Ja, det hadde jeg syntes var pinlig.. For det er jo på mange måter en løgn. Man er ikke musikker fordi man spiller litt gitar på kveldstid..
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 Er det ikke mye du ikke liker da, og mye du blir flau over. Må være vanskelig å finne noe som i grunnen tilfredsstiller deg. ← [/quote For en tåpelig kommentar.
Gjest Violetta Skrevet 8. september 2005 #8 Skrevet 8. september 2005 Jeg vet ikke jeg, kommer an på settingen. Om man spør hva en driver med, forventer man et svar om hva vedkommende jobber med til vanlig, ikke hvilken hobby man har. Men så er det noen som jobber for å tjene penger, og lever for musikk... Flaut? Kanskje ikke i alle sammenhenger i hvert fall...
hecuba Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 Dersom planene er å utvikle seg vidre innenfor musikk(studier el.), så nei..
Superlammet Skrevet 8. september 2005 #10 Skrevet 8. september 2005 Jeg synes ikke det. Spiller i band selv, på hobbybasis (vi har ikke spilte live enda, vi er heller ikke signet av et plateselskap), men vil fortsatt kalle meg musiker.
Gjest 123 Skrevet 8. september 2005 #11 Skrevet 8. september 2005 det er intet mindre enn patetisk! akkurat som: - en som skibler noe vers på si kaller seg poet. - en som liker å skible kaller seg for forfatter. - en som tegne/modellerer i fritiden sin kaller seg kunstner. - en som liker å lage mat kaller seg for kokk. - en som grubler tittulerer seg som filosof. sikkert andre eksempler også. men en hobby er det, kanskje kaller seg for hobbymusiker. det er mer spiselig men det drar kanskje flere damer og styrker selvbildet?!
Gjest Mito24 Skrevet 8. september 2005 #12 Skrevet 8. september 2005 Ja, det er temmelig patetisk. Som å kalle seg bonde om man har en katt eller politiker fordi man stemte ved Stortingsvalget.
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #13 Skrevet 8. september 2005 Hvis det er på hobbybasis så ville jeg stusset ja.. Han lever jo ikke av musikken da? - en som grubler tittulerer seg som filosof. Slike har jeg møtt på Blindern
Gjest Mito24 Skrevet 8. september 2005 #14 Skrevet 8. september 2005 - en som grubler tittulerer seg som filosof. Slike har jeg møtt på Blindern ← Nok en grunn til at Blindern burde jevnes med jorden. Med napalm.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #15 Skrevet 8. september 2005 Jeg er samboer med en vaskeekte musiker, av utdanning og yrke. Samboeren min har gått hele veien, fra å begyne å spille som barn, til musikklinje og musikkhøyskolen til yrkesaktiv musiker. Jeg mener at en skikkelig musiker lever av musikk. Alikvel har jeg også mange venner som er utrolig dyktige hobby-musikere, men som lever av og har en helt annen utdannelse.
Superlammet Skrevet 8. september 2005 #16 Skrevet 8. september 2005 Hobby-musikere er nok en veldig god beskrivelse ja.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #17 Skrevet 8. september 2005 Kjæresten min har en vanlig jobb, men elsker å spille gitar for meg og de som vil høre. Fester osv. Har også spilt i band før. Jeg sier ofte "musikeren min"... når jeg snakker til han :-)
Gjest 123 Skrevet 8. september 2005 #18 Skrevet 8. september 2005 Kjæresten min har en vanlig jobb, men elsker å spille gitar for meg og de som vil høre. Fester osv. Har også spilt i band før. Jeg sier ofte "musikeren min"... når jeg snakker til han :-) ← det blir vel som om jeg kan kalle kjæresten for "pus", uten at hun skal begynne på kattediet, vokser pels på kroppen og maler for det !
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #19 Skrevet 8. september 2005 Nok en grunn til at Blindern burde jevnes med jorden. Med napalm. ← Oi, en bitter taxi-sjåfør? Eller håndverker? :grine2:
Gjest sexysadie Skrevet 8. september 2005 #20 Skrevet 8. september 2005 Hvis typen identifiserer seg som musiker og gjerne vil være det, så synes jeg det er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå