Gå til innhold

Mann som ghostet meg har tatt kontakt igjen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I fjor sommer matchet jeg med en mann i 40 årene. Vi brukte mye tid på å snakke på telefonen, snappet og sendte meldinger. Etter en stund så sa han at eksen hans hadde tatt kontakt og han ønsket å finne ut av ting med henne, så jeg ønsket han lykke til of vi sluttet å snakke. Ikke mange ukene senere tok han kontakt igjen og kunne fortelle at nå var det med eksen et avsluttet kapittel og han var klar for å gå videre i livet. Han avlyste en date vi skulle ha fordi han hadde fått besøk av nær familie og de hadde fått i seg litt for mye godt å drikke kvelden før. Jeg var fortsatt tålmodig og hadde forståelse for at sånt skjer.. Noen dager senere er jeg helt uten forvarsel blokkert over alt. 

Nå, 10 måneder etter har jeg fått melding om at han er så lei seg for hvordan han oppførte seg. Han hadde blitt kontaktet av henne og løp tilbake til eksen og blokkerte meg fordi det var flaut å fortelle meg at han gikk tilbake enda en gang. Nå er det visst slutt igjen, og igjen kommer han tilbake til meg. Vi hadde en liten samtale der jeg fortalte at det hadde gått inn på meg fordi jeg ble sittende å lure på hva som hadde skjedd, om det var meg ect. Etter dette har han vært nærmest desperat etter å unnskylde seg og sier han valgte feil, han synes jeg er så fantastisk osv og han vil møte meg asap. Jeg sitter igjen her mer følelsen av å være reserveplanen, god nok når det andre ryker. Samtidig så har vi en måte å kommunisere på som jeg alltid satte pris på. Vi er utrolig like på mange måter og jeg trodde jo til jeg ble ghostet at dette er min tvillingsjel. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre, for jeg er ikke noe backup løsning og jeg klarer ikke å overse de røde flaggene med hvordan han holdt på med meg og å holde eksen varm, og at en godt voksen mann faktisk ghostet meg. Jeg er helt blind oppi dette og trenger noen innspill her. Hjelp! 

Anonymkode: 67193...783

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, våkne opp! Dropp han! Sånne mannfolk fjør som regel dette gjentatte ganger. Du er en reserve-løsning!

Anonymkode: 75ff6...731

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Du er mye mer verdt enn å skulle rote deg bort i en vinglete værhane som han. Kutt han ut. Han vil deg ikke godt. 

Anonymkode: f31c3...450

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Og dette lager du en tråd om?

nøst opp selvrespekten, si ifra til han om at du ikke lar deg behandle på denne måten og gå videre i livet!

Det finnes bedre mannfolk for deg der ute!

Anonymkode: c70c6...0fd

• Liker 11
Skrevet

Du er en reserveløsning når ting ikke ble som han ønsket. Bare å la dette ligge og gå videre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Reserve. 

Anonymkode: 6e8c9...497

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Big big  no.

Anonymkode: f422b...559

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han har runda Tinder og vil pule litt på deg igjen. 

Anonymkode: bc63e...cf6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kaste bort tiden på en mann som mest sannsynlig er i stand til å vende tilbake til samme eks hvis omstendighetene ligger til rette for det  ? Og som i tillegg oppfører seg som en umoden, mindre oppegående fjott ved å stoppe all kommunikasjon med blokkering sånn helt plutselig?  Denne mannen hadde fått alle varsellamper til å blinke . Jeg hadde bedt ham om å aldri kontakte meg igjen.

Anonymkode: 71ff6...22d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og dette lager du en tråd om?

nøst opp selvrespekten, si ifra til han om at du ikke lar deg behandle på denne måten og gå videre i livet!

Det finnes bedre mannfolk for deg der ute!

Anonymkode: c70c6...0fd

sKjerp deg,

Anonymkode: 63d3c...1f3

• Liker 2
Skrevet

Med en gang hun tar kontakt igjen, blir du dessverre blokkert igjen 😘😘😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...