AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Jeg er en av de «heldige» som har mørkt hår og ganske kraftig behåring for å være kvinne. Jeg napper barten med pinsett, noe som fungerer greit, bortsett fra at jeg fortsatt har synlige spor etter bart, noe lignende det menn har når de barberer seg. Spesielt blir dette tydelig om sommeren, når jeg i tillegg får «solbart». Er det noen som vet om det går an å gjøre noe med dette? Anonymkode: 042f1...d25
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Mener du at du har store porer etter hårsekkene som er fjernet? For solbarten må du bruke solkrem, og gjerne et c vitamin serum. Anonymkode: 9a9d2...03e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Mener du at du har store porer etter hårsekkene som er fjernet? For solbarten må du bruke solkrem, og gjerne et c vitamin serum. Anonymkode: 9a9d2...03e Ja, siden jeg har mørke tykke hår der blir det nesten som med menn som fjerner skjegget. Bruker solkrem med høy faktor (30 eller 50), men får fortsatt solbart 😏 Anonymkode: 042f1...d25
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Jeg bruker å smøre ganske tykt lag med spf 50 akkurat over overleppa, spesielt når jeg har gått gravid eller bruker hormon prevensjon da det gjør det verre.. Eller så har jeg ganske enkelt hatt på meg caps eller sittet i skyggen.. Har du prøvd å hatt på niacinamide, eller en toner som skal trekke porene sammen etter napping? Det er nok vanskelig å gjøre noe med hvis det er pga hårsekkene.. De er der uansett liksom, ikke som med tilstoppede porer hvor det kan hjelpe litt med å løse opp talg. Enten så må du nesten own it, eller har du vurdert laser? Vet ikke om det vil gjøre noe med porene, men kan jo hende det hjelper noe hårsekkene blir ødelagt eller hva nå det blir. Jeg har dessverre ikke så mye peiling på laser 🤔 Ofte ser man hvertfall slike ting best selv, det er veldig få som stirrer på deg så nært som du gjør selv i speilet 😊 Anonymkode: 9a9d2...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå