AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Noen som kan hjelpe meg med bilder til tinder? Har ikke fått match på år og dag. Ser helt ok ut tror jeg, klarer ikke selv å se hvilke bilder som er best. Anonymkode: e688b...0b9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Hvordan har du tenkt til å få dette til? Altså, at vi vurderer bildene dine? Anonymkode: d0d65...a65
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Noen som kan hjelpe meg med bilder til tinder? Har ikke fått match på år og dag. Ser helt ok ut tror jeg, klarer ikke selv å se hvilke bilder som er best. Anonymkode: e688b...0b9 Får jo ikke sett bildene dine men jeg er dame og er på tinder så kan gjerne komme med råd😉 -ha bilder du smiler på. -tenk på hva som er i bakgrunnen. (Ikke særlig tiltrekkende når oppvasken eller skittentøyet er i bakgrunnen f.eks) -ikke ha ungene med på bildene -ikke ha flere bilder av hunden din enn av deg selv -ha bilder som viser hvordan du ser ut i dag; ikke for 10 år siden😉 -ha gjerne bilde av ulike aktiviteter men ha også noen nærbilder. Anonymkode: a0e77...b49 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som kan hjelpe meg med bilder til tinder? Har ikke fått match på år og dag. Ser helt ok ut tror jeg, klarer ikke selv å se hvilke bilder som er best. Anonymkode: e688b...0b9 Er du mann er det helt normalt med ingen matcher. Anonymkode: 52cec...84d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er du mann er det helt normalt med ingen matcher. Anonymkode: 52cec...84d Men de mennene som legger ut bra bilder har jo mye større sjans for matcher enn de som har dårlige bilder😉 og jeg tør påstå at noen menn er veldig lite selvkritisk til bildene de legger ut. Anonymkode: a0e77...b49 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan har du tenkt til å få dette til? Altså, at vi vurderer bildene dine? Anonymkode: d0d65...a65 Ingen som vil vurdere bilder? Anonymkode: e688b...0b9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 Tips fra dame. Ikke bilder av barna dine. Jeg er totalt imot eksponering av barn på Facebook og andre sosiale medier, og det gjelder tinder også. Derfor sveiper jeg alltid venstre på slike profiler. Ikke bilder der du henger over andre damer, enten dette er din gode venninne/søster/kusine/kollega. Bilde av deg med en død fisk. Snusleppe og tenner. Bilen din. Solnedganger og diverse andre ting uten deg på. Anonymkode: a1dd1...1bf 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tips fra dame. Ikke bilder av barna dine. Jeg er totalt imot eksponering av barn på Facebook og andre sosiale medier, og det gjelder tinder også. Derfor sveiper jeg alltid venstre på slike profiler. Ikke bilder der du henger over andre damer, enten dette er din gode venninne/søster/kusine/kollega. Bilde av deg med en død fisk. Snusleppe og tenner. Bilen din. Solnedganger og diverse andre ting uten deg på. Anonymkode: a1dd1...1bf Får legge ut her da: https://imgur.com/a/SJc0dgY Anonymkode: e688b...0b9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 - Ikke barn - Ikke slike friluftsbilder, spesielt ikke type telt og bål. Samme med klatring og kajakk. Jakt og fiske er også no-go. - Ikke "festbilder", ingen som er ute etter en alkoholiker. - Ikke treningsbilder. Anonymkode: 779b8...eb4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: - Ikke barn - Ikke slike friluftsbilder, spesielt ikke type telt og bål. Samme med klatring og kajakk. Jakt og fiske er også no-go. - Ikke "festbilder", ingen som er ute etter en alkoholiker. - Ikke treningsbilder. Anonymkode: 779b8...eb4 Snakk for deg selv. Er mannen friluftsinteressert er slike bilder helt klart innafor. Djises ... Anonymkode: de2a1...9f3 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): - Ikke barn - Ikke slike friluftsbilder, spesielt ikke type telt og bål. Samme med klatring og kajakk. Jakt og fiske er også no-go. - Ikke "festbilder", ingen som er ute etter en alkoholiker. - Ikke treningsbilder. Anonymkode: 779b8...eb4 Snakk for deg selv, ja! Anonymkode: 310fe...7d8
Gjest TheCatLady Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Får legge ut her da: https://imgur.com/a/SJc0dgY Anonymkode: e688b...0b9 Jeg er vel ei gammel kjerring i forhold til deg, men likte bilde 1,3,5,6,7,9 og 10. Synes det er fint med bilde der man smiler, men trenger ikke å gjøre det på alle bildene. Det ser ut som du hadde et godt utvalg med ulike bilder av deg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Får legge ut her da: https://imgur.com/a/SJc0dgY Anonymkode: e688b...0b9 Ikke noe galt med utseende ditt. Du er vel topp 20% kjekkeste menn. Husk at det fortsatt er Pandemi så blir nok mye bedre når vi åpner opp for fullt på byen. Anonymkode: 52cec...84d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #15 Skrevet 6. juni 2021 Du er en veldig pen mann, typ modellvakker. Bildene er litt stive og oppstilte, nesten litt høytidelige, bærer preg av at du har lagt veldig mye i det. Ville faktisk gitt det motsatte råd til deg enn til de fleste andre menn som bare knipser i vei med hodet på puta: gjør litt mindre ut av det. Gå ut i naturen/en park og knips noen bilder så du får litt grønt og liv. Bilde av deg når du gjør en hobby/ noe du liker. Anonymkode: 6576c...26b 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #16 Skrevet 6. juni 2021 Du ser bra ut og bildene dine ser bra ut. Rart at du ikke får matcher. Har du ingen i det hele tatt eller har du bare ikke fått noen i det siste? Anonymkode: 89f20...323 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #17 Skrevet 7. juni 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: - Ikke barn - Ikke slike friluftsbilder, spesielt ikke type telt og bål. Samme med klatring og kajakk. Jakt og fiske er også no-go. - Ikke "festbilder", ingen som er ute etter en alkoholiker. - Ikke treningsbilder. Anonymkode: 779b8...eb4 99% av kvinnene på Tinder bruker jo stort sett bare fest, trening og toppturbilder. Anonymkode: 88bbe...92d
Gjest TheCatLady Skrevet 7. juni 2021 #18 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 99% av kvinnene på Tinder bruker jo stort sett bare fest, trening og toppturbilder. Anonymkode: 88bbe...92d Akkurat som menn det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå