Gå til innhold

Hva skal forloveren gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Jeg er forlover til helgen og tror jeg har alt under kontroll, vil bare gjerne høre råd fra dere om hva dere virkelig vil ønske/ønsket/forloveren gjør/gjorde! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste min forlover gjorde, var å holde meg med selskap i alle timen hos frisøren. Jeg fikk nemlig alle bryllupsnervene der, og da var det godt å ha noen å prate med! I tilleg hadde hun ordnet meg frokost og champagne der, og det var veldig koselig.

Den andre viktige oppgaven var å hjelpe meg med kjolen i kirken. Jeg hadde langt slep og trang hjelp til å få kjolen "unna" når jeg satt meg, og hjelp til å få slepet til å ligge pent når vi sto oppeved alteret.

Utover det gjorde hun ikke så mye, annet enn å passe på veska mi før middag, og det var egentlig alt jeg ba henne om :)

Skrevet

Signerer beskrivelsen over her. I tillegg passer du på brukebuketten i kirka, og passer på å gi bruden salmeboken når hun trenger denne. Våre forlovere flyttet vekk hver vår stol når vielsen var over, og vi skulle gå ut. Presten var veldig behjelpelig med å gi oss sjekkpunkter for når hva skulle gjøres.

Du bør være oppmerksom på bruden hele dagen og kvelden, hjelpe til å følge med kjolen, sminke, hår osv.

Lykke til!

Skrevet (endret)

Jeg tror det viktigste har blitt sagt: passe på vesken (hele dagen/kvelden), holde brudebuketten i kirken, hjelpe til med kjolen i kirken etc. En annen ting min forlover også var behjelpelig med var å hjelpe meg på do!! Det var ikke bare bare med lag på lag på lag på.... med kjolestoff... Men det gikk bedre etterhvert. Heldigvis måtte jeg ikke på do før langt ut i middagen, så jeg slapp å fly hele kvelden!

Min forlover var litt dårlig til å passe vesken for meg hvor jeg hadde leppestift bl.a., så når jeg trengte det var den veldig langt unna. Bruden setter sikkert stor pris på at du holder deg i nærheten med veske og kleenex/lommetørkle!

Lykke til som forlover!!

Endret av Lille Lotte
Skrevet

HJELP HENNE PÅ DO!

IKKE DRIKK SÅ MYE AT DU SOVNER!

PASS PÅ TALEN FOR HENNE FØR TALEN, OG TA VARE PÅ TALEN ETTERPÅ (KANSKJE HUN GJERNE VIL HA DEN OG IKKE HAR LAGRA DEN...)

TA MASSE BILDER.... HOS FOTOGRAFEN ER DET GØY Å HA BILDER FRA NÅR FOTOGRAFEN TAR BILDER OG "STILLER OPP" BRUDEPARET OG FRA FRISØR / SMINKE.

VÆR DER FOR HENNE NR HO TRENGER DEG...

Skrevet
HOS FOTOGRAFEN ER DET GØY Å HA BILDER FRA NÅR FOTOGRAFEN TAR BILDER OG "STILLER OPP" BRUDEPARET

Vi fikk ikke lov å ta egne bilder hos fotografen vi.

Vær der for henne, og kos deg selv også!

Dette går kjempefint :)

Skrevet

Masse gode råd over! Min forlover hadde også en stor bag med seg der jeg kunne dumpe ting om det var nødvendig. Og så hadde hun med seg en ekstra pakke med kleenex - hun kjenner meg, og hadde på feelingen at det kom til å gå noen tørkeruller til alle tårene... (men det gikk faktisk ikke så mange, gitt! ;-) )

Skrevet

Pass på at hun har det bra! Forsøk å være rolig, og ta på deg de oppgaver som hun har bruk for at du gjør (holde vesker, bukett, passe på sminken osv) En ting jeg savnet var at forloveren passet på at sløret mitt ikke lå krøllette under vielsen. Det glemte hun, men heldigvis klarte mannen min å se at det måtte rette på, og tok galant over oppgaven. :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...