Gå til innhold

Jeg savner filmer der det ser kult ut å bli arrestert av politiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eksempel i Olsenbanden filmer. Politiet kommer, Egon har hendene i været. Og må sikkert ha en advokat.

I Hollywood filmer så er det oftest drittsekker som sloss, politiet banker dem med køller og de sier "SCREW THE POLICE!" osv. Og de er grisebanket med blod og slikt

Er ikke så like kult? Jeg savner bare å vise kriminelle som respekterer at de har tapt. Er bare litt kulere!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

propaganda for politiet, mener du? 

Anonymkode: 0ada4...cb0

Skrevet

Kult er det vel aldri. Finn noen gamle Derrick episoder, der skjedde de fleste arrestasjonene uten mye aggresjon. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 6237e...500

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 9217f...4ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, Bummelong said:

For eksempel i Olsenbanden filmer. Politiet kommer, Egon har hendene i været. Og må sikkert ha en advokat.

I Hollywood filmer så er det oftest drittsekker som sloss, politiet banker dem med køller og de sier "SCREW THE POLICE!" osv. Og de er grisebanket med blod og slikt

Er ikke så like kult? Jeg savner bare å vise kriminelle som respekterer at de har tapt. Er bare litt kulere!

Sikkert enda kulere hvis de er sosialister eller kommunister.

Anonymkode: 2cfae...3dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Sikkert enda kulere hvis de er sosialister eller kommunister.

Anonymkode: 2cfae...3dc

Jeg tror Olsenbanden var mer elegante kriminelle. Selv om de kanskje ikke kan kalle seg rike så ville de bli det. Var vel en film der Egon kalte Harry for en sosialist når han var inkompetent som en fornermelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...