Bummelong Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 For eksempel i Olsenbanden filmer. Politiet kommer, Egon har hendene i været. Og må sikkert ha en advokat. I Hollywood filmer så er det oftest drittsekker som sloss, politiet banker dem med køller og de sier "SCREW THE POLICE!" osv. Og de er grisebanket med blod og slikt Er ikke så like kult? Jeg savner bare å vise kriminelle som respekterer at de har tapt. Er bare litt kulere!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 propaganda for politiet, mener du? Anonymkode: 0ada4...cb0
stan Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Kult er det vel aldri. Finn noen gamle Derrick episoder, der skjedde de fleste arrestasjonene uten mye aggresjon. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 20 hours ago, Bummelong said: For eksempel i Olsenbanden filmer. Politiet kommer, Egon har hendene i været. Og må sikkert ha en advokat. I Hollywood filmer så er det oftest drittsekker som sloss, politiet banker dem med køller og de sier "SCREW THE POLICE!" osv. Og de er grisebanket med blod og slikt Er ikke så like kult? Jeg savner bare å vise kriminelle som respekterer at de har tapt. Er bare litt kulere! Sikkert enda kulere hvis de er sosialister eller kommunister. Anonymkode: 2cfae...3dc
Bummelong Skrevet 7. juni 2021 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Sikkert enda kulere hvis de er sosialister eller kommunister. Anonymkode: 2cfae...3dc Jeg tror Olsenbanden var mer elegante kriminelle. Selv om de kanskje ikke kan kalle seg rike så ville de bli det. Var vel en film der Egon kalte Harry for en sosialist når han var inkompetent som en fornermelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå