AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Jeg står ovenfor et vanskelig valg, som har mange (og kanskje alvorlige) konsekvenser. Jeg trenger hjelp fra en klarsynt her inne til å svare på om jeg skal dra eller ikke. Om det går an, vil jeg gjerne vite hvorfor/hvorfor ikke også. tusen hjertelig takk! Anonymkode: bae4b...e84
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg står ovenfor et vanskelig valg, som har mange (og kanskje alvorlige) konsekvenser. Jeg trenger hjelp fra en klarsynt her inne til å svare på om jeg skal dra eller ikke. Om det går an, vil jeg gjerne vite hvorfor/hvorfor ikke også. tusen hjertelig takk! Anonymkode: bae4b...e84 Jeg kan ikke kalle meg klarsynt men har noe kort og prøver meg litt frem, så du får ta det som eventuelt ressonnerer. Det blir også veldig generelt har ikke kort for å spå konkret. For det første kom sangen Clash- should I stay or should I go i hodet, vet ikke om det er tilfeldig men fikk følelsen av at det kan være konflikt i et forhold. Kortene tilsier at det kan være en konflikt, ulike menibger/standpunktvsom skaper avstand. Og at selv om det er vanskelig bør du prøve å åpne hjertet ditt og se ting fra et annet perspektiv. Se om din reaksjon skyldes dine egne sår,og samtidig se at andre handler ut i fra sine egne sår. Det er mulig å bruke konflikt til å komme nærmere, se om du kan fokusere på likheter istedenfor forskjeller. Anonymkode: 5b566...006
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kan ikke kalle meg klarsynt men har noe kort og prøver meg litt frem, så du får ta det som eventuelt ressonnerer. Det blir også veldig generelt har ikke kort for å spå konkret. For det første kom sangen Clash- should I stay or should I go i hodet, vet ikke om det er tilfeldig men fikk følelsen av at det kan være konflikt i et forhold. Kortene tilsier at det kan være en konflikt, ulike menibger/standpunktvsom skaper avstand. Og at selv om det er vanskelig bør du prøve å åpne hjertet ditt og se ting fra et annet perspektiv. Se om din reaksjon skyldes dine egne sår,og samtidig se at andre handler ut i fra sine egne sår. Det er mulig å bruke konflikt til å komme nærmere, se om du kan fokusere på likheter istedenfor forskjeller. Anonymkode: 5b566...006 Tusen takk for svar😊. Og for at du tok deg tid til å svare😊. flere? ts Anonymkode: bae4b...e84
Gjest Vintermorgen Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Ryddet for latterliggjøring og avsporinger. Vintermorgen, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå