AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Alt har føltes helt likt ut som de andre månedene der vi ikke har forsøkt, dette er første pp. Kan det likevel være noe, eller er det ganske liten sjanse for det, når alt føles likt? Var du gravid en pp som føles helt lik som de andre? (Jeg vet at ingenting er sikkert, og at alle svar blir bare synsing, men er likevel interessert i å høre andres erfaring.) Anonymkode: b7ac3...d42
Amatariel Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Ja alt har vært likt her. Har blitt gravid 8 ganger og kun én gang hadde jeg et dpo-land som skilte seg ut. Da fikk jeg festeblødning på 9 dpo. Men det var unntaket, de andre gangene har alt føltes normalt. Altså ingen symptomer, vanlige mensmurringer osv. Alltid hatt null håp for graviditet og blitt svært overrasket når testen viste positivt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Amatariel skrev (17 minutter siden): Ja alt har vært likt her. Har blitt gravid 8 ganger og kun én gang hadde jeg et dpo-land som skilte seg ut. Da fikk jeg festeblødning på 9 dpo. Men det var unntaket, de andre gangene har alt føltes normalt. Altså ingen symptomer, vanlige mensmurringer osv. Alltid hatt null håp for graviditet og blitt svært overrasket når testen viste positivt. Åh, jeg er så spent på om det kan ha gått denne måneden🙊 Jeg er 8dpo i dag tror jeg. Anonymkode: b7ac3...d42
Love90 Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Jeg får alltid falske forhåpninger hver mnd. Er i pp 8 nå og hver mnd har jeg kilinger og stikk i livmor området fra 5 dpo som jeg kjenner litt av hver dag frem til et par dager før mensen kommer og da får jeg mensmurringer. Har hatt mye stikk og murringer der nede også denne mnd fra 5 dpo og er nå 8 dpo, så tar det egentlig som et dårlig tegn😬 føler at når jeg kjenner det samme som jeg pleier at det er pms jeg kjenner...
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Bortsett fra at ikke mensen kom for fullt 14 dpo, har jeg ikke merket noe til svangerskapene før jeg var ca. 6 uker på vei. Jeg hadde til og med litt spotting til vanlig tid, men det tok seg aldri opp til en mensblødning. Vi prøvde lenge, så jeg ble godt kjent med hvordan kroppen oppførte seg etter eggløsning etter hvert også, og det var ingen forskjell på ikke-gravid og gravid hos meg. Lykke til med prøvingen! Anonymkode: 32cad...298
Molly_ Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Nå som jeg vet jeg ble gravid(dog veldig kort på vei) så ser jeg at symptomene skiller seg litt ut. Annen type vondt i magen, mussinger tidligere enn vanlig og fravær av psm. Men der og da tenkte jeg det var 50/50 gravid eller ikke (driver med ivf så viste jo at det var satt inn et egg der). Hadde jeg ikke drevet med ivf hadde jeg nok ikke tenkt noe særlig over at det var forskjell for å være ærlig 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå