AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Kjæresten har forandret seg det siste halve året. Som om han ikke respekterer meg lenger.. snakker i munnen på meg, hører ikke på meningene mine, ser på meg noe nedlatende, gir meg ingen komplimenter eller sier han er glad i meg. Magefølelsen er dårlig. Unntatt når vi kommer i senga. Da er han veldig kjærlig, forteller hvor fin jeg er, sier han er glad i meg.. trenger ikke nødvendigvis være for å få sex, men ofte. Ja, jeg har snakket med ham om det. Da blir han sur. Men det blir ingen bedring. Hva betyr det her da? At han trenger meg for nærhet men thats it? Noen som har hatt lignende erfaringer? Anonymkode: 4193d...1e5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 kanskje stresset? mye jobb? er man miserabel, blir man ofte fæl og sur. Anonymkode: 8894a...748
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Du kan jo begynne å fortelle ham at du ikke får lyst på sex når han ikke respekterer deg ellers - at det er av-tennende. "Jeg har ikke lyst på sex med noen som ikke respekterer meg ellers". Så får han tolke det dithen han vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå