AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #21 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det må jo være noe sånt, for hva er sjansen for at en gjenstand faktisk forsvinner i løse luften og dukker opp igjen? Myndighetene som eksperimenterer med teleportering - med min ostehøvel? 😆 Anonymkode: ec994...647 Kan være husnisser 😄 Hos meg skjer det så ofte at er det ikke en nisse, så har jeg en diagnose Anonymkode: c3162...f9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #22 Del Skrevet 18. juli 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror at hjernen spiller oss et puss, at men kan stå og se på den gjenstanden man leter etter, men likevel ikke se den. Jeg har mange ganger stått og stirret inn i kjøleskapsdøra i mange mange sekunder uten å se melkekartongen som står rett foran nesa mi. Har liksom koblet ut litt. Anonymkode: 71617...415 Da vil det eventuelt lett bli mulig å sjekke med bildeforslaget! Håper noen prøver det ut neste gang noe forsvinner. Jeg har opplevd helt motsatt, at jeg plutselig finner noe jeg aldri har sett før på et helt åpenlyst sted. Det skremmer meg faktisk mer. Dette har kun skjedd når jeg er helt alene, og fra et øyeblikk til et annet og fullstendig uten naturlig forklaring. Anonymkode: 52cff...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie833111 Skrevet 18. juli 2022 #23 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Just now, AnonymBruker said: Kan være husnisser 😄 Hos meg skjer det så ofte at er det ikke en nisse, så har jeg en diagnose Anonymkode: c3162...f9f Ja, slik tenker jeg også... Men jeg føler jo ikke at jeg har en diagnose 😂 Endret 18. juli 2022 av billie833111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #24 Del Skrevet 18. juli 2022 Ja, det har skjedd utallige ganger , på flere bosteder. Men jeg er åpen og tiltrekker mye rart. Et merkelig eksempel var dengang min søster og jeg snakket om ei skjære som stadig var på vinduet hennes. Hun bodde i en annen by. Vi hadde mistet vår far noen måneder før. Vi sa på tull at det var tegn fra han . Når jeg kommer hjem den kvelden lå det en død skjære på rommet mitt i kjelleren 😳 Løp fort opp trappa ! Hvordan havnet ei skjære der , timer etter samtalen vår i nabobyen ? Anonymkode: a4c9e...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 18. juli 2022 #25 Del Skrevet 18. juli 2022 Mannen min tror nok husnisser eksisterer, for han finner aldri noe som ligger foran nesa hans. Det er borte helt til jeg kommer og peker på ting som ligger rett foran ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #26 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da vil det eventuelt lett bli mulig å sjekke med bildeforslaget! Håper noen prøver det ut neste gang noe forsvinner. Jeg har opplevd helt motsatt, at jeg plutselig finner noe jeg aldri har sett før på et helt åpenlyst sted. Det skremmer meg faktisk mer. Dette har kun skjedd når jeg er helt alene, og fra et øyeblikk til et annet og fullstendig uten naturlig forklaring. Anonymkode: 52cff...dd7 Kan jeg spørre hva slags ting du finner?Tyder jo på at noen har nøkkel... Anonymkode: ab8b3...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #27 Del Skrevet 18. juli 2022 Husspølelset her er handy - skutrekkersett er borte. 1000 knappnaler, en mengde strikkepinner, da kun 4.5mm 🤪 Anonymkode: ecb94...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #28 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tror at hjernen spiller oss et puss, at men kan stå og se på den gjenstanden man leter etter, men likevel ikke se den. Jeg har mange ganger stått og stirret inn i kjøleskapsdøra i mange mange sekunder uten å se melkekartongen som står rett foran nesa mi. Har liksom koblet ut litt. Anonymkode: 71617...415 Tror det er noe i dette. Som når mannen min leter huset rundt etter noe, og så finner jeg det rett foran øynene hans (f.eks. briller på stuebordet). Også motsatt - jeg leter som en gal og han finner tingen godt synlig. Anonymkode: d510c...2bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #29 Del Skrevet 18. juli 2022 billie833111 skrev (12 timer siden): Ja, slik tenker jeg også... Men jeg føler jo ikke at jeg har en diagnose 😂 Nei nei 😊 Mente ikke at du hadde det altså. Anonymkode: c3162...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 18. juli 2022 #30 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Husspølelset her er handy - skutrekkersett er borte. 1000 knappnaler, en mengde strikkepinner, da kun 4.5mm 🤪 Anonymkode: ecb94...590 Forsvinner strikkepinnene hos deg og? Og bare 4,5 mm? Det samme skjer nemlig her i huset. Jeg kan legge en rundpinne på bordet og gå for å hente garn, og når jeg kommer tilbake er pinnen borte. Og vi har verken barn eller dyr. For noen år siden forsvant en del fra en ting jeg holdt på å montere mens jeg var nede i etasjen under for å hente verktøy. Jeg hadde lagt ut delene i den rekkefølgen de skulle skrus sammen, og da jeg kom tilbake var en del borte. Jeg har av og til følelsen av at det har vært noen i huset når jeg kommer hjem eller når jeg står opp om morgenen. Det kan være lys som står på, og som jeg pleier å slå av når jeg går ut eller går og legger meg. Eller bare en følelse av at det har vært noen her. Har vurdert å sette opp et av mannens viltkameraer i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie833111 Skrevet 19. juli 2022 #31 Del Skrevet 19. juli 2022 22 hours ago, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hva slags ting du finner?Tyder jo på at noen har nøkkel... Anonymkode: ab8b3...305 Et smykke som var borte i mange år dukket opp på skrivebordet. Jeg hadde ikke sett det siden to flytterunder tidligere, altså har jeg flyttet TO ganger uten å se dette smykket som jeg elsker, og letet mye etter, før det plutselig ligger på et skrivebord som jeg bruker ukentlig. Bor alene. Det lå dessuten i en helt fin sirkel, det syntes jeg var litt creepy, men jeg har kamera ved inngangspartiet og ingen hadde kommet inn. Et annet eksempel er da jeg trengte en miniskrutrekker. Såvidt jeg visste hadde jeg aldri eid en og visste ikke hvor jeg kunne ha funnet en, så jeg slo fra meg tanken om å få fikset det jeg prøvde å fikse. Femten sekunder etter at jeg har reist meg og går mot et annet rom, så trør jeg på noe som gjør vondt under foten. Det var en miniskrutrekker. Den så splitter ny ut og jeg støvsugde alle rommene dagen før. Forstår det fremdeles ikke og det skremte meg litt, men jeg takket for den og brukte den 😝 Har flere eksempler også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 21. juli 2022 #32 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 16.32): Ja, stadig vekk. Øretermometeret vårt ble borte for et par måneder siden, og etter mye leting ble vi nødt til å kjøpe et nytt. For et par dager siden lå det plutselig midt på soveromsgulvet da jeg skulle legge meg. Vi har til og med skuffer under senga og kun møbler som går hele veien ned til gulvet, så det finnes ikke et møbel det kan ha ligget under. Det forsvant et mastercard her i huset for typ to år siden. Vi lette og lette, men gav til slutt opp og bestilte et nytt. For et par uker siden lå det plutselig og lyste så pent inni i kombimaskina da jeg tok ut den tørre håndklevasken min. Det var ikke slitt overhode og så helt ubrukt ut, så ikke pokker om det har vært med på to år med vask og tørk. Jeg kjøpte også en ny tights for et par uker siden. Jeg prøvde den på, tok den av igjen, klippet av lappen og la den fra meg på sofaen ved siden av en genser jeg bestilte samtidig. Og så forsvant den og jeg har ikke sett den siden. Vi har for ordens skyld ikke husdyr og jeg har vært hjemme alene i ukesvis nå. Anonymkode: 7fe8a...370 Coop medlemskortet mitt forsvant også da jeg vaska klær, jeg vet dette siden jeg hadde både det og visa i bukselomma, og heiv den buksa til vask før ferie... Og så dukka visakortet i vaskemaskinen da jeg skulle henge opp vasken. Men Coop er borte, jeg nekter å bestille nytt, da ser jeg det kanskje igjen i maskinen om en 2 års tid! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. juli 2022 #33 Del Skrevet 21. juli 2022 Det er romvesener som driver å kødder med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #34 Del Skrevet 22. juli 2022 lurven skrev (17 timer siden): Det er romvesener som driver å kødder med oss Med forkjærlighet for strikkepinner Anonymkode: 0630a...76c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #35 Del Skrevet 24. juli 2022 Grøsset litt av denne saken Tror nesten heller jeg foretrekker teorien om nisser, eller begynnende senilitet da. Kanskje jeg må begynne å sjekke veggene i kottet? 😅 "Jeg tenkte på de gangene jeg har vært sikker på at jeg har lagt fra meg noe hjemme, men likevel ikke finner det igjen. Da har jeg helt naturlig tenkt «Jeg har vel lagt det et annet sted, men bare glemt hvor». Men for dem som bodde her nå, og som bodde her tidligere, kan årsaken til at ting har forsvunnet være noe helt annet og langt mer skremmende." Anonymkode: ec994...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #36 Del Skrevet 27. juli 2022 For noen uker siden brukte jeg to lag sokker, noe som jeg gjerne gjør om jeg skal gå tur. På kvelden tok jeg de av og la de bare på gulvet ved sengen. Som jeg pleier når jeg legger meg. Da jeg våknet var den ene sokken søkk borte. Jeg har litt sokker, men disse, begge parene, har jeg bare ett av hver. De utenpå er hvite Adidas med lyseblå logo, de under er hvite Nike med røde striper. Veldig detaljert, men jeg har bare ett slikt par Adidas, og ett slikt par med Nike, som jeg nå hadde brukt samtidig. Jeg skulle sette på en vask, siden strømprisen var så billig, det var den lørdagen eller søndagen det var bortimot gratis. Men den ene sokken (med den andre inni) bar søkk borte. Ikke å finne noe sted. Ikke under senga, ikke i senga. Jeg tok den sokken som var der ned på vaskerommet. Da jeg våknet i dag, hva ligger ved siden av senga? Jo, en Adidas sokk med lyseblå logo, med en Nike med røde striper inni seg. Og på badet ligger den andre fortsatt. What? Hadde dette vært med noen av de sikkert tredve-førti parene jeg har med vanlige hvite Nike eller Adidas ville det ikke vært så lett å vite at det måtte være akkurat de samme sokkene. Anonymkode: 32840...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå