AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Jeg vet at temping er den beste måten å finne ut om egget har sluppet eller ikke, men likevel: Jeg hadde sterkt positive tester både torsdag og fredag, murringer i hele nedre del av magen pluss smerter i den ene eggstokken. I går kveld var testen negativ igjen. Er det sannsynlig at egget har sluppet da? Anonymkode: 0f0f3...09b
Amatariel Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Gjennomsnittlig så er det mange som slipper egg den første dagen testen er negativ ja. Så om du ikke temper eller kjenner fysiske klare tegn på EL senere så er det vanlig å beregne EL til da. Men er jo en del som ikke er gjennomsnittlig, og først har EL på dag 2-4 med negativ test.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Jeg temper også, men har ikke vært helt konsekvent med tidspunkt, så jeg vet ikke om jeg kan stole på målingene.. På lørdag var tempen på 36,43 kl 09, søndag 36,65 kl 10 (våknet da), og i dag er den nede på 36,24 kl 07. I forrige uke, før EL lå alle tempene på under 36. Så jeg vet ikke om det i det hele tatt har blitt sluppet noe egg, det er vel ikke bra at tempen går ned over en halv grad fra i går til i dag😞 Anonymkode: 0f0f3...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå