knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Med tanke på at det ikke er lov å være to på sparkesykkelen, pluss at de mistenker føreren av sparkesykkelen enten var rusa eller beruset, så er det stor sjanse for at drosjesjåføren ikke gjorde noe galt.. Anonymkode: aca7d...84b Hen gjør jo noe galt når hen ikke klarer å stoppe og kjører på noe og noen! Samme er det med de som kjører med sommerdekk på vinterføre, man kjører jo ikke i de med vilje selv om de med sommerdekk får skylden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #22 Del Skrevet 6. juni 2021 knulleGuden666 skrev (52 minutter siden): Førerkortet til drosjesjåføren som kjørte på en elsparkesykkel med 2 personer mistet ikke lappen men sak blir opprettet...... det er jo klart politiet skulle tatt lappen etter en alvorlig ulykke.... hatt mistanke om at de ikke tar førerkort til alvorlige ulykker før og nå har jeg fått det bekreftet, det står i saken!!! føler meg mer og mer urettferdig behandlet.... https://www.tv2.no/nyheter/14044904/ Saken som er opprettet er vel mot de på sparkesykkelen. Siden man nå får bot for å være to på dem, og det ble tatt blodprøver av en av dem... En ting til, slutt med den sutringa over at du mista lappen, vi er drittlei! Anonymkode: 1b1f3...cb8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #23 Del Skrevet 6. juni 2021 knulleGuden666 skrev (7 minutter siden): Man skal alltid klare å stanse for hver minste ting Så om jeg løper ut i 80-sona, så mener du dønn seriøst at du skal kunne klare å stoppe? Eller om et rådyr kommer hoppende ut i en sving? Har du noen gang opplevd det, og er klar over hvor utrolig fort det kan skje? Anonymkode: 85529...eb0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slowpoke Skrevet 6. juni 2021 #24 Del Skrevet 6. juni 2021 knulleGuden666 skrev (1 minutt siden): Hen gjør jo noe galt når hen ikke klarer å stoppe og kjører på noe og noen! Samme er det med de som kjører med sommerdekk på vinterføre, man kjører jo ikke i de med vilje selv om de med sommerdekk får skylden... Tydeligvis ikke noe galt siden han fikk beholde førerkortet, eller har du mer kunnskap enn vakthavende jurist? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 6. juni 2021 #25 Del Skrevet 6. juni 2021 knulleGuden666 skrev (11 minutter siden): Jeg/vi klarer å stoppe timelig fort, er ikke høye hastigheten... Kan du forklare meg med dine egne ord hva sladding egentlig er for noe? Hva gjør dere med bilen og hvilken hastighet må dere opp i? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #26 Del Skrevet 6. juni 2021 Nå må gi deg knulleguden... vi har hørt nok om dette. Anonymkode: 4e016...39f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #27 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå må gi deg knulleguden... vi har hørt nok om dette. Anonymkode: 4e016...39f Problemet er vel at det blir lite knulling når ikke han kan råne rundt med damene😉 Anonymkode: 1b1f3...cb8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #28 Del Skrevet 6. juni 2021 knulleGuden666 skrev (2 timer siden): Man skal alltid klare å stanse for hver minste ting Nei. Anbefaler at du bruker resten av fotgjenger - perioden til å lese deg opp på vegtrafikkloven. Der står det at man skal kunne stanse for enhver påregnelig hindring. Dvs, en full idiot på sparkesykkel i 20 km/t som plutselig dukker opp foran deg er ikke noe man må ta høyde for til enhver tid. Forøvrig interessant at du ønsker en STRENGERE vegtrafikklov for andre, men mildere for deg selv. Anonymkode: ebb5e...88c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #29 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet er vel at det blir lite knulling når ikke han kan råne rundt med damene😉 Anonymkode: 1b1f3...cb8 Ikke bare det som er problemet men det har absolutt hatt innvirkning ja, men det som har stanset knulling mest er den jævla Coronaen. Har såklart blitt knulling, men mye mindre enn ønskelig og vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #30 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Saken som er opprettet er vel mot de på sparkesykkelen. Siden man nå får bot for å være to på dem, og det ble tatt blodprøver av en av dem... En ting til, slutt med den sutringa over at du mista lappen, vi er drittlei! Anonymkode: 1b1f3...cb8 Sutrer ikke, jeg kommer med faktaopplysninger om at alvorlige trafikkulykker ikke får følger men uskyldig moro blir straffet jævla hardt, det er altså motsatt av hva det skulle..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #31 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så om jeg løper ut i 80-sona, så mener du dønn seriøst at du skal kunne klare å stoppe? Eller om et rådyr kommer hoppende ut i en sving? Har du noen gang opplevd det, og er klar over hvor utrolig fort det kan skje? Anonymkode: 85529...eb0 Jeg mener ikke det, jeg sa fra veitrafikkloven. Jeg har absolutt måttet bråbremse for både elg og hjort tidligere samt mange rever og andre smådyr. kjører man på et menneske som det ikke kan bevises mot en hver tvil bør førerkortet tas midlertidig til bilføreren blir frikjent for all skyld, dyr derimot er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #32 Del Skrevet 6. juni 2021 Slowpoke skrev (3 timer siden): Tydeligvis ikke noe galt siden han fikk beholde førerkortet, eller har du mer kunnskap enn vakthavende jurist? Virker som jeg har mer kunnskap ja, jeg er hvertfall mye mer rettferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #33 Del Skrevet 6. juni 2021 nomore82 skrev (3 timer siden): Kan du forklare meg med dine egne ord hva sladding egentlig er for noe? Hva gjør dere med bilen og hvilken hastighet må dere opp i? Nytter nok ikke å forklare dette, alle kjører ikke med forhjulsdrift, er noe som har bakhjulsdrift også 👍 hastighetene er lave og alt ellers er helt trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #34 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå må gi deg knulleguden... vi har hørt nok om dette. Anonymkode: 4e016...39f Sikker på det?? Virker nemlig ikke som dere helt forstår hva som er alvorlig og ikke alvorlig... det er jo såklart mer alvorlig å være i ulykker som å leke litt safe på en trygg og øde parkering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #35 Del Skrevet 6. juni 2021 Idiotisk forsøk på trolling for å lage diskusjon @knulleGuden666. Patetisk. Anonymkode: 44587...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #36 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei. Anbefaler at du bruker resten av fotgjenger - perioden til å lese deg opp på vegtrafikkloven. Der står det at man skal kunne stanse for enhver påregnelig hindring. Dvs, en full idiot på sparkesykkel i 20 km/t som plutselig dukker opp foran deg er ikke noe man må ta høyde for til enhver tid. Forøvrig interessant at du ønsker en STRENGERE vegtrafikklov for andre, men mildere for deg selv. Anonymkode: ebb5e...88c Ikke faen at jeg leser mer på det, hvorfor skal jeg egentlig det når det som står der ikke blir gjort i realiteten?? jeg ønsker ikke en strengere veitrafikklov men jeg ønsker at den skal bli rettferdig og straffe de som virkelig trenger det og la de uskyldige slippe... jeg hadde aldri sakt noe om jeg hadde kollidert og dermed mistet lappen, det hadde jeg sett på som en selvfølge men slik jeg og mange med meg har mistet lappen er så til de grader feil.... er jo ikke en rundkjøring vi lekte i..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #37 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Idiotisk forsøk på trolling for å lage diskusjon @knulleGuden666. Patetisk. Anonymkode: 44587...0e3 Trolling?? Nei du, dette er absolutt ikke trolling. bare vent til du blir forskjellsbehandlet så skal vi se om ikke også du lar deg irritere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #38 Del Skrevet 6. juni 2021 knulleGuden666 skrev (4 timer siden): Er enig i at elsparkesyklister kjører som idioter men det står tydelig at bilisten kjørte på elsparkesyklisten, da har bilfører skylden. Uansett skal førerkort midlertidig tas i slike ulykker spesielt med personskade som i dette tilfellet. hadde jeg vært sjåføren hadde jeg på ingen måte klaget på at jeg mistet lappen, men slik jeg og min kamerat samt mange andre mistet lappen gjør meg forbannet! Elsparkesyklister oppfører på lik linje som du gjorde, til stor fare for andre! Anonymkode: 43adc...816 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #39 Del Skrevet 6. juni 2021 4 hours ago, knulleGuden666 said: Førerkortet til drosjesjåføren som kjørte på en elsparkesykkel med 2 personer mistet ikke lappen men sak blir opprettet...... det er jo klart politiet skulle tatt lappen etter en alvorlig ulykke.... hatt mistanke om at de ikke tar førerkort til alvorlige ulykker før og nå har jeg fått det bekreftet, det står i saken!!! føler meg mer og mer urettferdig behandlet.... https://www.tv2.no/nyheter/14044904/ Hæ? Mener du at så lenge det er en alvorlig ulykke så skal lappen bli beslaglagt, uansett skyldspørsmål? Sånn fungerer det ikke. Enkelte fortjener å miste lappen på stedet, men ikke alle. Heldigvis har politiet vett til å utvise skjønn. Anonymkode: 17f03...ebf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #40 Del Skrevet 6. juni 2021 knulleGuden666 skrev (14 minutter siden): Trolling?? Nei du, dette er absolutt ikke trolling. bare vent til du blir forskjellsbehandlet så skal vi se om ikke også du lar deg irritere For det var du som ble påkjørt da ell? Da burde du miste førerkortet. 2 stk på en sykkel er idioti. Den som ikke ser det er idiot, eller troll. Du kan velge hva du vil være. Anonymkode: 44587...0e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå