Gå til innhold

Menn og sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt en krangel, og vi snakket oss gjennom den. Han valgte å sove på sofaen, men la seg i senga i dag tidlig. Han ville ha sex, og sa han var så anspent at det ville hjelpe. Jeg seg jeg ikke var emosjonelt klar, så vi koste litt før han sovna, for så å våkne igjen, klar for litt action… Da var jeg klar, og vi hadde en fin stund. Nå er han smørblid og strekker seg for å gjøre dagen min fin. 

Flere sånne? 

Anonymkode: 1f974...198

Videoannonse
Annonse
Gjest Gyros
Skrevet

Det har hent🤭. Av og til kan de elskovene være ekstra heftige etter vi har løst knuten🙃. Fruen bruker en del dirty tricks for å få meg på gli🤫

AnonymBruker
Skrevet

Han høres ganske stakkarslig ut. En mann som kommer krypende på den måten, ville vært totalt turn off.

Anonymkode: 0a8b7...6c1

Skrevet

Vet ikke helt om jeg forstod HI, men jeg kan ikke helt se hva dette har med "menn og sex" å gjøre...  Tenker du at det er noen store forskjeller på menn og kvinner når det kommer til "mÆikupsex"?  Hva er det du tenker på når du spør om det er "flere sånne"? :klo:  Mulig jeg er lit treg :vetikke:

"jeg er ikke emosjonelt klar"  må vel være en av de "tørreste og kjipeste" avisningene jeg kan se for meg - sånn sett helt svar/hvitt i denne situasjonen😅 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om dette er kjønnsrelatert? At menn trenger sex for å «komme i balanse», men at kvinner ikke har dette behovet? 

Min mann er ikke pinglete, og han aksepterte avvisningen til jeg var klar. Vi var på hotell, og han «lå i sprekken» mellom to senger på eget initiativ etterpå. Jeg opplevde ikke dette som «make-up-sex», siden jeg må være klar uansett, for å ha sex. 

Hyggelig å høre at en av de som har svart, har en kvinne som er slik. Han sov på sofaen, fram til «mini me» fikk lyst til å kose seg litt. 😂😂😂 

Gjest Gyros
Skrevet

Ikke alltid du får hyggelige svar her på kg..

For min del oppleves sex som en form balanse. Jeg får arbeidslyst, blir kreativ og blir sikkert blidere. Hvis fruen har noen prosjekt som skal gjennomføres, ja så vet hun hvordan..🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 11.24):

Vi har hatt en krangel, og vi snakket oss gjennom den. Han valgte å sove på sofaen, men la seg i senga i dag tidlig. Han ville ha sex, og sa han var så anspent at det ville hjelpe. Jeg seg jeg ikke var emosjonelt klar, så vi koste litt før han sovna, for så å våkne igjen, klar for litt action… Da var jeg klar, og vi hadde en fin stund. Nå er han smørblid og strekker seg for å gjøre dagen min fin. 

Flere sånne? 

Bra for dere, her kan det bli sånn også begge veier.  Forsonings sex ❤️❤️❤️

Anonymkode: 924a5...fb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gyros skrev (På 7.6.2021 den 9.13):

Ikke alltid du får hyggelige svar her på kg..

For min del oppleves sex som en form balanse. Jeg får arbeidslyst, blir kreativ og blir sikkert blidere. Hvis fruen har noen prosjekt som skal gjennomføres, ja så vet hun hvordan..🤣

Huff, høres nesten ut som prostitusjon.

Gjest Gyros
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Huff, høres nesten ut som prostitusjon.

Vi kan skøye litt med det. Skattefritt også😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 11.24):

Flere sånne? 

Makeupsex kan jo være bra for forholdet har jeg hørt, det blir jo mere passion også da. For min del krangler jeg sjelden, men det er fordi jeg ikke oppsøker dramaqueens... jeg kan faktisk leve lykkelig og ha passionsex uten å krangle😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...