AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #21 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sikkert, men jeg ønsker ikke å spise kjøtt som er proppa med antibiotica. Anonymkode: a15e6...1e7 Du burde kanskje lese deg litt opp før du slenger rundt deg med påstander!? Anonymkode: c63f6...ced
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #22 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du burde kanskje lese deg litt opp før du slenger rundt deg med påstander!? Anonymkode: c63f6...ced Her Anonymkode: c63f6...ced
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #23 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Greit. Regner med du du ikke spiser kjøtt på utenlandsreiser da? Jeg velger å forholde meg til ekspertisen i Mattilsynet: https://www.nettavisen.no/okonomi/pastander-om-utenlandsk-kjott-far-hard-medfart-i-mattilsynet/s/12-95-3424013098 Anonymkode: d1446...a43 Kun Danmark og Sverige. Anonymkode: a15e6...1e7
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 7. juni 2021 #24 Skrevet 7. juni 2021 Ingen grunn til bekymring. De slakter ikke dyr før antibiotikaen er ute av systemet. Det skjer vel uhell, men jeg regner med at det lille jeg spiser av kjøtt er trygt nok. jeg er glad i fisk, men er faktisk mer bekymret for oppdrettsfisken enn for burgeren.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #25 Skrevet 7. juni 2021 Hvemsomhelst skrev (1 time siden): Ingen grunn til bekymring. De slakter ikke dyr før antibiotikaen er ute av systemet. Det skjer vel uhell, men jeg regner med at det lille jeg spiser av kjøtt er trygt nok. jeg er glad i fisk, men er faktisk mer bekymret for oppdrettsfisken enn for burgeren. Takk for svaret ditt, setter pris på at du svarer saklig, det er en mangelvare her inne Anonymkode: a15e6...1e7
Gjest 123 eller noe Skrevet 7. juni 2021 #26 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Ser fort om det er oppdratt, slaktet og kuttet i Norge, da disse pakkene har en rødhvitogblå-stripe over emballasjen. First Price altså. Men i søpla? Kunne du ikke bare levert den tilbake og fått en ny fra Norge? Endret 7. juni 2021 av 123 eller noe
Gjest O.G. Skrevet 7. juni 2021 #27 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette lukter av kampanje. Skal si deg at kjøtt som for eksempel kommer fra Namibia er omtrent 10 ganger mer smaksrik enn seig skosåle fra Norge. 👍 Anonymkode: c63f6...ced Sterkt uenig.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #28 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva med Coop og Norfjord? Anonymkode: a15e6...1e7 Coop har også kjøttdeig og karbonadedeig laget av kjøtt fra Tyskland. Den billigste varianten deres, mener jeg. Anonymkode: 32548...f4b
GammelKaktus Skrevet 7. juni 2021 #29 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Coop har også kjøttdeig og karbonadedeig laget av kjøtt fra Tyskland. Den billigste varianten deres, mener jeg. Anonymkode: 32548...f4b De få gangene jeg har kjøpt coop sin karbonadedeig så har opprinnelsesland vært Norge. Står det noe annet så kjøper jeg det ikke. Foretrekker Gilde da det er sjelden man finne slike brusk/bein lignende biter i den.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #30 Skrevet 7. juni 2021 skruttveig skrev (25 minutter siden): Ser fort om det er oppdratt, slaktet og kuttet i Norge, da disse pakkene har en rødhvitogblå-stripe over emballasjen. First Price altså. Men i søpla? Kunne du ikke bare levert den tilbake og fått en ny fra Norge? Hadde ikke kvittering. Anonymkode: a15e6...1e7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #31 Skrevet 7. juni 2021 FrøkenMånestråle skrev (11 minutter siden): De få gangene jeg har kjøpt coop sin karbonadedeig så har opprinnelsesland vært Norge. Står det noe annet så kjøper jeg det ikke. Foretrekker Gilde da det er sjelden man finne slike brusk/bein lignende biter i den. Ja, den som har merket Coop er norsk. Mener den jeg såg som kom fra Tyskland var av merket Xtra eller noe slik. Jeg sjekker også alltid opprinnelsesland og velger norsk Anonymkode: 32548...f4b
GammelKaktus Skrevet 7. juni 2021 #32 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja, den som har merket Coop er norsk. Mener den jeg såg som kom fra Tyskland var av merket Xtra eller noe slik. Jeg sjekker også alltid opprinnelsesland og velger norsk Anonymkode: 32548...f4b Ikke alltid, coop har og hatt kjøtt fra Tyskland er ikke så lenge siden de hadde ytrefilet fra Tyskland. Karbonadedeig har jeg alltid sett er norsk da men nå kjøper ikke jeg coop sin så ofte. Uansett alltid lurt å følge med for de er drevne disse produsentene.👍😏
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #33 Skrevet 7. juni 2021 O.G. skrev (1 time siden): Sterkt uenig. Ok! Anonymkode: c63f6...ced
Gjest Khloe Skrevet 7. juni 2021 #34 Skrevet 7. juni 2021 Synes det er fælt at du med god samvittighet kan kaste en fullt brukbar kjøttdeig når matsvinn og matmangel er noen av vår tids største utfordringer. Lær deg å sette pris på maten din. Skam deg!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #35 Skrevet 7. juni 2021 Khloe skrev (3 minutter siden): Synes det er fælt at du med god samvittighet kan kaste en fullt brukbar kjøttdeig når matsvinn og matmangel er noen av vår tids største utfordringer. Lær deg å sette pris på maten din. Skam deg! Hørt om antibiotikaresistens. Uansett er dette første gangen, det er ikke noe jeg gjør til vanlig. Nei jeg skammer meg virkelig ikke. Anonymkode: a15e6...1e7
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2021 #36 Skrevet 7. juni 2021 Hva gjør du om du skal på ferie til Tyskland? Tar med kjøtt fra norske kuer i kjølebag på flyet?
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #37 Skrevet 7. juni 2021 Peonjenta skrev (1 minutt siden): Hva gjør du om du skal på ferie til Tyskland? Tar med kjøtt fra norske kuer i kjølebag på flyet? Spiser sjømat eller vegetar. Anonymkode: a15e6...1e7
Djungelvrål Skrevet 7. juni 2021 #38 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiser sjømat eller vegetar. Anonymkode: a15e6...1e7 Vegansk mener du? For du kan jo ikke spise smør, ost, rømme, fløte, melk eller andre melkeprodukter.
Gjest Khloe Skrevet 7. juni 2021 #39 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hørt om antibiotikaresistens. Uansett er dette første gangen, det er ikke noe jeg gjør til vanlig. Nei jeg skammer meg virkelig ikke. Anonymkode: a15e6...1e7 Dette er avvist av mattilsynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå