AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Hva definerer dere som et bra forhold? Har vært sammen med kjæresten i nesten 10 år, og jeg har fremdeles ikke møtt svigerforeldrene til kjæresten. Men kjæresten har møtt mine. Dette er mest fordi kjærestens foreldre vil at ungen sin skal være med en som er fra samme sted som dem, så dette er noe vi har snakket om, og jeg har forsåvidt godtatt dette. Men nå har den ene søsken min fått seg kjæreste, og opplever nå at det er forskjellsbehandling i hovedsakelig fordi de har møtt hverandres foreldre. Foreldrene mine mener indirekte at bare fordi jeg ikke har møtt kjærestens foreldre, så er forholdet vårt ikke bra nok. Men er dette riktig av mine foreldre å basere at vårt forhold kun basert på dette? Dette utgjør ikke at min søsken har et bedre forhold med kjæresten sin enn oss, bare basert på dette? De ble forresten nylig sammen. Jeg og kjæresten har det helt perfekt, men virker som om mine foreldre har noe imot kjæresten min kun pga. dette. Dermed hyller de min søsken mer enn meg fordi dette er noe vi ikke har. Nå vil de ta med kjæresten til søsken min på alt sammen, og er utrolig stolt for at h*n har funnet seg en, men dette har aldri skjedd med oss. Ingenting vi gjør er bra nok, kun fordi jeg ikke har møtt kjæresten min sine foreldre, og jeg føler de "holder" dette mot oss... Hva de har klart å oppnå på 2-3 måneder, tok oss nesten 4 år, samt fremdeles. De får alt sammen, mens vi måtte jobbe oss for det - for å få det fortjent. Nå får jeg skylden for å ikke være mer imøtekommende mot søsteren og kjæresten, men hvordan kan jeg når jeg føler jeg ikke er bra nok? Verken meg eller kjæresten min er? Hva er deres tanker? Anonymkode: 3a1c4...159
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Jeg må jo si det er rimelig spesielt at dere har vært sammen i nesten 10 år og så har du aldri møtt foreldrene hans. Hva er årsaken til at du ikke har møtt dem? Anonymkode: 28976...b4a 6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 For noen dømmende foreldrene dere har begge to 🤔 Anonymkode: e5818...93d
Uglems Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva definerer dere som et bra forhold? Har vært sammen med kjæresten i nesten 10 år, og jeg har fremdeles ikke møtt svigerforeldrene til kjæresten. Men kjæresten har møtt mine. Dette er mest fordi kjærestens foreldre vil at ungen sin skal være med en som er fra samme sted som dem, så dette er noe vi har snakket om, og jeg har forsåvidt godtatt dette. Men nå har den ene søsken min fått seg kjæreste, og opplever nå at det er forskjellsbehandling i hovedsakelig fordi de har møtt hverandres foreldre. Foreldrene mine mener indirekte at bare fordi jeg ikke har møtt kjærestens foreldre, så er forholdet vårt ikke bra nok. Men er dette riktig av mine foreldre å basere at vårt forhold kun basert på dette? Dette utgjør ikke at min søsken har et bedre forhold med kjæresten sin enn oss, bare basert på dette? De ble forresten nylig sammen. Jeg og kjæresten har det helt perfekt, men virker som om mine foreldre har noe imot kjæresten min kun pga. dette. Dermed hyller de min søsken mer enn meg fordi dette er noe vi ikke har. Nå vil de ta med kjæresten til søsken min på alt sammen, og er utrolig stolt for at h*n har funnet seg en, men dette har aldri skjedd med oss. Ingenting vi gjør er bra nok, kun fordi jeg ikke har møtt kjæresten min sine foreldre, og jeg føler de "holder" dette mot oss... Hva de har klart å oppnå på 2-3 måneder, tok oss nesten 4 år, samt fremdeles. De får alt sammen, mens vi måtte jobbe oss for det - for å få det fortjent. Nå får jeg skylden for å ikke være mer imøtekommende mot søsteren og kjæresten, men hvordan kan jeg når jeg føler jeg ikke er bra nok? Verken meg eller kjæresten min er? Hva er deres tanker? Anonymkode: 3a1c4...159 Er kjæresten din gift? Det er kanskje en grunn til at han ikke har tatt deg med på besøk til svigers enda... No offence. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Uglems skrev (44 minutter siden): Er kjæresten din gift? Det er kanskje en grunn til at han ikke har tatt deg med på besøk til svigers enda... No offence. Haha, tenkte det samme. Eller sine egne foreldre og det er også noe spesielt.. Anonymkode: 29247...659
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 Men... hans foreldre vil han skal være sammen med noen fra samme sted som han, og derfor treffer du dem ikke? Venter han bare på at han skal treffe noen fra samme sted som han da? Og slår ihjel tid med deg? Eller får du aldri treffe dem fordi du er fra feil sted...?? Anonymkode: 76255...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå