Gå til innhold

Hvorfor er ikke asiatiske menn like attraktive for verdens damer som vil ha en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Asiatiske kvinner er jo alltid veldig populære for en del menn og det sies at de har et mildt og hyggelig vesen der de kommer fra, så hvorfor er ikke asiatiske menn mere populære på ekteskapsfronten? Er de ikke høflige og arbeidsomme de også da? 

Damer henter seg ikke menn på samme viset som mennene gjør. Fra hvor i verden er det populært å fiske hvis en vil ha fangst med hjem, som blir værende i ekteskap med en kvinne?  

Anonymkode: b7b90...969

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner og vet om mange kvinner som har funnet seg menn i Tyskia og tatt med hjem. 

Anonymkode: 559d0...b83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste velger tradisjonelt, en mann vil ha en kvinne som er mindre og mer feminin enn ham selv og en kvinne motsatt. Kinesiske og thailandske menn osv er nok ofte for lave og lite maskuline for en del europeiske kvinner. Derfor går de heller etter arabiske og afrikanske menn. For å si det på en teit og svært fordomsfull måte. Men noe sant er det nok i det likevel. Jeg vil tro at mange asiatiske menn tilsvarende finner europeiske kvinner store, grove og maskuline - og lite attraktive.

Anonymkode: d0c07...933

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

I min aldersgruppe og krets så er koreanske menn blitt veldig populære ( er nok pga k-pop kulturen ) og jeg jeg kjenner flere kvinner som dro for å studere i korea og som kom tilbake til Norge med koreansk kjæreste/ektefelle. 

Har japansk mann selv, men han kom til Norge med foreldrene sine da han var 5 år.

Anonymkode: 94e8d...172

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I min aldersgruppe og krets så er koreanske menn blitt veldig populære ( er nok pga k-pop kulturen ) og jeg jeg kjenner flere kvinner som dro for å studere i korea og som kom tilbake til Norge med koreansk kjæreste/ektefelle. 

Har japansk mann selv, men han kom til Norge med foreldrene sine da han var 5 år.

Så kult! Bra at disse mennene også oppdages. 

Anonymkode: 7f0e2...8ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg simpelthen elsker asiatiske menn.. nå er jeg gift da, men om jeg blir singel, håper jeg å finne en asiater. Ikke alle man liker, smak og behag, men asiatiske menn ser jeg på som enda finere enn nordmenn. Da tenker jeg typ " Glenn" fra TWD og sånn. 

Koreansk er vel hva jeg syns er penest.. Sør-Korea.. rundt der.. 

Anonymkode: 111d3...98b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Små asiatiske menn vil ikke ha svære, høye maskuline norske kvinner.

Anonymkode: 0fe6f...d2d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Små asiatiske menn vil ikke ha svære, høye maskuline norske kvinner.

Anonymkode: 0fe6f...d2d

Flax for meg at jeg er lita, 153 cm 🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Asiatiske menn er sjelden over 190 og tunge.

Derfor vil ikke jeg ha en.

Ellers er det ikke noe galt med asiatiske menn.

Anonymkode: 49b0e...3f1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg simpelthen elsker asiatiske menn.. Da tenker jeg typ " Glenn" fra TWD og sånn. 

Koreansk er vel hva jeg syns er penest.. Sør-Korea.. rundt der.. 

Elsker du "asiatiske menn" som kommer fra det virkelige liv også? Polerte, smellvakre modeller og skuespillere er nok ikke det vanlige som en kan velge mellom. Det er mere næring til dagdrømmer tror jeg. Virkeligheten er en annen.
4f98401411205d3a06b24a8c90077958.jpg
Sikkert en hyggelig og respektfull mann som hjelper med oppvasken dette også. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Elsker du "asiatiske menn" som kommer fra det virkelige liv også? Polerte, smellvakre modeller og skuespillere er nok ikke det vanlige som en kan velge mellom. Det er mere næring til dagdrømmer tror jeg. Virkeligheten er en annen.
Sikkert en hyggelig og respektfull mann som hjelper med oppvasken dette også. :) 

Er meg du siterer. Jeg hadde ikke falt for den du har på bildet nei, men det er kanskje fordi jeg ikke er over 70? 

Jeg elsker IKKE modeller. Jeg liker de vanligste, nerdene. Ikke de med sminke og farget hår, ikke de "feminine" eller androgyne. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det samme gjelder da vitterlig norske menn som er over 70 med sine store ølvommer.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er meg du siterer. Jeg hadde ikke falt for den du har på bildet nei, men det er kanskje fordi jeg ikke er over 70? 

Jeg elsker IKKE modeller. Jeg liker de vanligste, nerdene. Ikke de med sminke og farget hår, ikke de "feminine" eller androgyne. 

Nettopp. Det blir for dumt å skulle prøve å "ta oss" med å poste bilder av gæmliser 😂 Og det finnes da vittelig enormt mange mindre pene norske menn på lik linje med asiatiske menn.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Alltid jeg som må avsløre elefanten i rommet.

Penis.

Den er liten. Det er vitenskapelig dokumentert.

Anonymkode: 04324...7d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner to norske damer som er gift med asiatiske mennn (koreansk og kinesisk)

Anonymkode: 07b21...528

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke det inntrykket. Har mange venninner som er sammen med tyrkere, irakere, afghanere pakistanere osv.

Anonymkode: f4547...487

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 år og jeg har flere venninner som elsker asiatiske menn, spesielt de koreanske. Jeg har selv vært sammen med en adoptert koreaner. 

Anonymkode: 6ecb1...7e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sikkert sett på som en dundre av de. Jeg foretrekker en mann på egen størrelse, eller litt større. Sjeldent at asiatiske menn er så store. 

Det har ikke med rasisme å gjøre, men at jeg vil føle meg som den feminine kvinnen jeg er.

Anonymkode: 2ae6f...c7c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp. Det blir for dumt å skulle prøve å "ta oss" med å poste bilder av gæmliser 😂 Og det finnes da vittelig enormt mange mindre pene norske menn på lik linje med asiatiske menn.

Det er ikke for å ta noen. Alle blir eldre før eller siden og det vakre man ytre sett er veldig opptatt av tidlig i livet endrer seg. For oss alle. 

Alltid jeg som må avsløre elefanten i rommet.

Penis.

Den er liten. Det er vitenskapelig dokumentert.

Anonymkode: 04324...7d2

Å være veldig glade i hverandre, trives sammen og å ha et godt samliv kan man ikke ha da eller? Sex dreier seg bare om de rette penislengder? Jeg tenker ikke slik i alle fall. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke for å ta noen. Alle blir eldre før eller siden og det vakre man ytre sett er veldig opptatt av tidlig i livet endrer seg. For oss alle. 

Men det samme gjelder jo for norske menn? Det er utrolig få norske menn over 70 som er noe å se på ( akkurat som det bilde du postet av han gamle asiatiske mannen ).  Jeg er neppe noe penere å se på når jeg fyller 70 år selv, men siden jeg bare er 29 så er selvfølgelig ikke en mann på 70 noe jeg kommer til å finne attraktivt før jeg er på den alderen selv. Min japanske mann er 30 og utrolig flott å se på selv om han ikke ligner noen modell. Han ser ut som en helt gjennomsnittlig japansk ung mann.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...