AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Er størrelse M like stor som i andre butikker som f.eks HM? Jeg er 80 kg og 160 cm og bruker som oftest M eller L derfra alt ettersom. Vil klærne fra Zizzi passe? Anonymkode: d15e6...59a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Nei, det er de ikke. Det er jo hele poenget. Det er store størrelser. På nettsidene deres så står det mål på størrelsene. Spørs om ikke S hos Zizzi blir for stort for deg, det kommer an på plagget. Anonymkode: 5af01...1a3 2
Perelandra Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Siden Zizzi er spesialisert på store størrelser, har de sin egen størrelseskala. Størrelse M hos dem tilsvarer 46/48 ellers. https://www.zizzi.no/hjelp/guides/stoerrelsesguide
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Jeg er 81 kg og 163 høy, og jeg bruker S i klærne fra Zizzi. Jeg er på vei ned i vekt, og brukte S da jeg veide nærmere 90 kg også. Da jeg var på mitt tyngste, med 97 kg, brukte jeg M. Fra HM bruker jeg L og XL. Jeg tror derfor at S hos Zizzi kan være litt stort for deg, men det kommer an på plagget. Anonymkode: 49577...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå