AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 5 uker igjen til termin og så dritt lei. Alt er så tungt og orker nesten ikke å gå pga fort tungpusthet. Hvordan får dere tiden til å gå? Mine to andre kom 3 og 13 dager før termin. Håper det skjer denne gangen også. Hvordan var det for dere andre med tredje fødsel? Anonymkode: 4ec27...ca4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Min tredje ble tatt med keisersnitt, så kom ca en uke før. Ingen antydning til at skulle skje før heller annet enn hyppige og ubehagelig kynnere mot slutten. Jeg synes derimot at tida gikk altfor fort, hadde så mye jeg tenkte jeg skulle rekke å gjøre før sistemann kom, plutselig var dagen der.. Anonymkode: 1a91c...723
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Min tredje kom fem dager etter termin, akkurat som førstemann. Mellomste kom et par dager før termin, så siste uka gikk saaaaaakte 😅 Anonymkode: 70d05...cf6
Amatariel Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Høres ikke helt bra ut om du er lei allerede. Det kan hende babyen kommer godt over termin, og da blir de neste ukene veldig lange. Jeg har født i august en gang og hatt en lang sommer som høygravid, så vet hvordan det er. Men forsøk å nyte det! Ikke utsett deg for situasjoner som gjør deg tungpustet og sliten. Nyt kald drikke på verandaen, kjøp bordvifte om det er varmt, les gode bøker (lesing blir virkelig satt på vent når man er nybakt mor), se tv-serier, inviter folk på besøk (innafor koronareglene og lag koselige kveldsdater med mannen ♥ Min baby nr.3 kom 4 dager etter terminen. Jeg husker spesielt den siste uken at jeg brukte den til å sitte i godstolen i stuen og lage fotobok. Hang etter der med de to første barna, men kom ajour før fødsel.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Hei! jeg har også 5 uker igjen, når har du termin? Jeg har 14. juli. førstemann kom på termin, så håper før eller på termin nå også.. 😰 er så lei! Magen er så stor og i veien Anonymkode: 1e785...2bf
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg har også 5 uker igjen, når har du termin? Jeg har 14. juli. førstemann kom på termin, så håper før eller på termin nå også.. 😰 er så lei! Magen er så stor og i veien Anonymkode: 1e785...2bf Jeg har termin 12 juli😊 Venter en gutt. Hva venter du? Siden det er 3 barn så vet en jo sånn nogenlunde hva en har i vente, men denne siste tiden er så tung og så lang. Mye pga størrelse og utmattelse. Ser mye på serier og hekler masse. Hva gjør du for å få tiden til å gå? Anonymkode: 4ec27...ca4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Moro, nesten samme dag🤗 Venter en jente, har en gutt fra før av! Så gleder meg veldig til å møte henne. Ja, altså husker tiden med første, de siste ukene gikk så utrolig sakte.. jeg gjør ikke så mye fordi magen er så innmari stor og har mye vann i kroppen. Så hvis jeg først gjør noe, så vet jeg at jeg blir hoven i beina etterpå 🥴 men har f. eks ryddet i skuffer på badet. Satt meg på gulvet med søppelposer og esker og alt man kan ha rundt seg før man starter så jeg slipper å bøye meg og reise meg opp og ned hele tiden. Og så har jeg brettet klær til bebbis.. ryddet litt i boden. Men det er begrenset hva man kan gjøre, pga magen er så stor 😫 men har også sett en del på serier og prøvd å slappe av mest mulig når minste er i bhg. Har du merket noe på at kroppen gjør seg klar eller? Sover du om natta? Anonymkode: 1e785...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå