AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Hei, kjøpt meg nye fjellsko-problemet er at de glipper i sålen og kan derfor ikke brukes på fjellturer, har prøvd ekstra såler men de glipper for det. Noen som har noen tips for hvordan løse dette? Anonymkode: 63286...503
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Bytte de. XXL f.eks har vel 100 dagers åpent kjøp? Anonymkode: fac33...0b1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, kjøpt meg nye fjellsko-problemet er at de glipper i sålen og kan derfor ikke brukes på fjellturer, har prøvd ekstra såler men de glipper for det. Noen som har noen tips for hvordan løse dette? Anonymkode: 63286...503 Kjøpe et nummer mindre? Har du prøvd hælkappe? Hvilken modell har du kjøpt? Har du smal eller bred fot? Anonymkode: b4471...308
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjøpe et nummer mindre? Har du prøvd hælkappe? Hvilken modell har du kjøpt? Har du smal eller bred fot? Anonymkode: b4471...308 Egentlig passer de, det er kun i hælen de glipper litt, har smal fot. Det er CMP ALCOR LOW TREKKINGSHOE WP Fjellsko Kjøpte de på Zalando og har brukt de en gang (liten tur) så kan ikke bytte de. Hva er de beste fjellskoene, de mest lette, stabile og vanntette? Jeg har ikke prøvd hælkappe, kan det anbefales? Anonymkode: 63286...503
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bytte de. XXL f.eks har vel 100 dagers åpent kjøp? Anonymkode: fac33...0b1 Kan ikke byttes, brukt de en gang. Var på XXL og fant ingen fjellsko jeg likte, savner også mer informasjon om ulike gode fjellsko og hvor jeg finner de. Anonymkode: 63286...503 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Egentlig passer de, det er kun i hælen de glipper litt, har smal fot. Det er CMP ALCOR LOW TREKKINGSHOE WP Fjellsko Kjøpte de på Zalando og har brukt de en gang (liten tur) så kan ikke bytte de. Hva er de beste fjellskoene, de mest lette, stabile og vanntette? Jeg har ikke prøvd hælkappe, kan det anbefales? Anonymkode: 63286...503 Du bør ha høyere sko som gir god støtte og stabilitet til anklene dersom du skal bruke de til skikkelige fjellturer. Jeg har Alfa Kvist, de har smal passform. https://www.fjellsport.no/merker/a-g/alfa/alfa-kvist-advance-w-lavandel-black.html Tidligere har jeg hatt sko fra Merrell, de satt og godt på foten (smal). Ikke denne modellen, men lignende: https://www.xxl.no/merrell-moab-2-mid-gore-tex-tursko-dame-bla/p/1169525_1_style Begge disse to er lette. Jeg har bare prøvd hælkappe på finsko så vet ikke hvordan det vil fungerer i tursko, men det er jo relativt billig så går jo an å teste. Anbefaler å prøve denne type sko i fysisk butikk da det ofte skal litt til å finne en modell som sitter som støpt på foten. Anonymkode: b4471...308 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du bør ha høyere sko som gir god støtte og stabilitet til anklene dersom du skal bruke de til skikkelige fjellturer. Jeg har Alfa Kvist, de har smal passform. https://www.fjellsport.no/merker/a-g/alfa/alfa-kvist-advance-w-lavandel-black.html Tidligere har jeg hatt sko fra Merrell, de satt og godt på foten (smal). Ikke denne modellen, men lignende: https://www.xxl.no/merrell-moab-2-mid-gore-tex-tursko-dame-bla/p/1169525_1_style Begge disse to er lette. Jeg har bare prøvd hælkappe på finsko så vet ikke hvordan det vil fungerer i tursko, men det er jo relativt billig så går jo an å teste. Anbefaler å prøve denne type sko i fysisk butikk da det ofte skal litt til å finne en modell som sitter som støpt på foten. Anonymkode: b4471...308 Takk for svar⭐, det var bomkjøp så jeg kan ikke kjøpe fjellsko på nett lenger.. skal prøve hælkappe slik at jeg kanskje kan bruke dem på kortere turer..🌺 Anonymkode: 63286...503
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 Hvilken butikker er best på fjellsko? Har sett på xxl men likte ikke noen der.. er villig til å gå opp i pris for å få et par LETTE, med godt grep, vanntette& gode fjellsko, er det. spesielle merker som skiller seg ut? Anonymkode: 63286...503
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvilken butikker er best på fjellsko? Har sett på xxl men likte ikke noen der.. er villig til å gå opp i pris for å få et par LETTE, med godt grep, vanntette& gode fjellsko, er det. spesielle merker som skiller seg ut? Anonymkode: 63286...503 Crispi! Denne skoen har alle eigenskapane du lister opp. Ekstremt behagelige https://www.fjellsport.no/crispi-fjellstovel-valdres-gtx-magenta.html?nosto=nosto-page-category1 Anonymkode: 348a4...a50 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 Har du prøvd å stramme snøringen bedre? Det kan ha mye å si. Anonymkode: c9f8f...80d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Crispi! Denne skoen har alle eigenskapane du lister opp. Ekstremt behagelige https://www.fjellsport.no/crispi-fjellstovel-valdres-gtx-magenta.html?nosto=nosto-page-category1 Anonymkode: 348a4...a50 De så gode ut, tilbakemeldingene også-takk for svar skal undersøkes👍 Anonymkode: 63286...503
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du prøvd å stramme snøringen bedre? Det kan ha mye å si. Anonymkode: c9f8f...80d Ja, akkurat som skoene er med brede på hælpartiet enn fremme. Anonymkode: 63286...503
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #13 Skrevet 6. juni 2021 Anbefaler også Crispi sine fjellsko. Bruk litt tid på å finne en sko som sitter godt. Reis rundt til ulike butikker og prøv ulike modeller. Anonymkode: 2e1ac...75d 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 Fjellsko bør man aller helst kjøpe i fysisk butikk så man kan prøve dem og gå rundt i butikken med dem. Sist jeg kjøpte fjellsko var jeg i en butikk som hadde laget en liten bakke i butikken slik at jeg fikk prøvd hvordan de var i nedover- og oppoverbakke. Anonymkode: ebf8c...32d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #15 Skrevet 6. juni 2021 🌺🌺🌺Takk for svar, er på jakt etter Crispi⭐🌸👍 Anonymkode: 63286...503
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #16 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): 🌺🌺🌺Takk for svar, er på jakt etter Crispi⭐🌸👍 Anonymkode: 63286...503 Ser Crispi skoene er beskrevet som lette, men de er vesentlig tyngre enn både Alfa og Merrell i følge spesifikasjonene. Jeg kjøpte for øvrig mine Alfa Kvist på Gsport. Merrell kjøpte jeg på en outlet. Anonymkode: b4471...308 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #17 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser Crispi skoene er beskrevet som lette, men de er vesentlig tyngre enn både Alfa og Merrell i følge spesifikasjonene. Jeg kjøpte for øvrig mine Alfa Kvist på Gsport. Merrell kjøpte jeg på en outlet. Anonymkode: b4471...308 Ok, takk for tips,. skoene må være lette så får tråle alle butikker i byen.🌸 Anonymkode: 63286...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå