Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #1 Del Skrevet 8. september 2005 Etter at jeg begynte med p-stav for et halvt år siden har blødningene bare økt og økt. Nå var jeg blødningsfri 5 dager før det er på an igjen... Og da snakker jeg om skikkelige blødninger! Hva gjør jeg, er dette normalt? Trodde p-staven skulle minske blødningene, men hos meg er det helt motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 8. september 2005 #2 Del Skrevet 8. september 2005 Hei du, kontakt legen din som gav deg denne p-staven! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 8. september 2005 #3 Del Skrevet 8. september 2005 Det er ikke normalt å blø så mye. Snakk med legen din! Og hvis det er fastlegen din som satte inn p-staven, snakk med en gynekolog. De er spesialister og kan gi bedre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #4 Del Skrevet 8. september 2005 Gynekologen min sa at det skjedde med mange. Han sa at han hadde satt inn mange p-staver, men han hadde jaggu måttet ta ut mange og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2005 #5 Del Skrevet 8. september 2005 Gynekologen min sa at det skjedde med mange. Han sa at han hadde satt inn mange p-staver, men han hadde jaggu måttet ta ut mange og. ← Mm.. Etter et halvtår så skulle man kunne forvente at slike plager ga seg. Noen mennesker får lettere slike plager. Jeg er en av dem..med p-sprøyte blødde jeg nærmest hver eneste dag de to siste mnd. P-stav var dermed veldig uaktuelt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå