Bummelong Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Tenker at pupper er pryd av naturen hos jenter. Fordi det vises utenfor som en gave fra naturen for å vise seg sunn og frisk. Eller er slik jeg ser det. Vil ikke si at det trenger å være seksuelt. Tenker mer utifra om du for eksempel går på fjellet eller er aktiv og blir frisk og sunn. Vil du si det er en gave?
Guppy88 Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Av alle ord som kan beskrive baller, har "pryd" aldri vært vurdert av meg, nei. 13
Mezzosoprena Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Om baller en en pryd? Vel, det er vel ikke den første beskrivelsen som faller meg inn 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Nei. Hvorfor er menn så opptatt av pikk og baller? Anonymkode: 797f8...ff8 1
Bummelong Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Hvorfor er menn så opptatt av pikk og baller? Anonymkode: 797f8...ff8 Fordi folk som deg hater det derfor 1
Bummelong Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Om baller en en pryd? Vel, det er vel ikke den første beskrivelsen som faller meg inn 🤣 La oss ta et eksempel. Ville sex vært bedre, uten at baller slår mot rumpa til personen når man har sex.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Bummelong skrev (Akkurat nå): La oss ta et eksempel. Ville sex vært bedre, uten at baller slår mot rumpa til personen når man har sex. Det hadde ikke gjort noe fra eller til. Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre. Anonymkode: 6769d...89a
Mezzosoprena Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 Bummelong skrev (1 minutt siden): La oss ta et eksempel. Ville sex vært bedre, uten at baller slår mot rumpa til personen når man har sex. Vi snakket ikke om man liker penis og baller - jeg snakker om utseendet, og det er virkelig ingen pryd 🤣 2
Bummelong Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2021 Teatrica skrev (Akkurat nå): Vi snakket ikke om man liker penis og baller - jeg snakker om utseendet, og det er virkelig ingen pryd 🤣 Innenfor psykologi. Grunnen at folk, enten damer eller menn hater det. Er vel at de føles litt for... innpå trengendes. Er derfor personlighet selger mer der om man har sex Men antar du mener menneskepenis og baller bare ikke ser pene ut? Objektivt bare?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 Pryd nei, deilige ja. Anonymkode: 3fdaa...6c8 3
Gjest Robin666 Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 Bummelong skrev (4 minutter siden): La oss ta et eksempel. Ville sex vært bedre, uten at baller slår mot rumpa til personen når man har sex. Hvor lange baller har du egentlig? Rr du kanskje så gammel at de henger rimelig lavt?
Mezzosoprena Skrevet 6. juni 2021 #12 Skrevet 6. juni 2021 Bummelong skrev (1 minutt siden): Innenfor psykologi. Grunnen at folk, enten damer eller menn hater det. Er vel at de føles litt for... innpå trengendes. Er derfor personlighet selger mer der om man har sex Men antar du mener menneskepenis og baller bare ikke ser pene ut? Objektivt bare? Jøss, jeg sliter litt med å tolke hva du egentlig babler i - men nei, det ser ikke pent ut... 2
Bummelong Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #13 Skrevet 6. juni 2021 Hvis de såg forskjellige ut. Eksempel. Ville det vært annerledes. Eller ville det fremdeles vært æsj og fysj
Momma Skrevet 6. juni 2021 #14 Skrevet 6. juni 2021 (endret) Bummelong skrev (15 minutter siden): Vil du si det er en gave? Jeg kan betakke meg dersom du mener at det må være greit å la "prydeplene" henge ute til fri beskuelse. Endret 6. juni 2021 av Garderobemannfrue
Bummelong Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #15 Skrevet 6. juni 2021 Robin666 skrev (1 minutt siden): Hvor lange baller har du egentlig? Rr du kanskje så gammel at de henger rimelig lavt? Emm... som normalt vil jeg si. Er mest best om sommern med sol og slikt
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #16 Skrevet 6. juni 2021 Baller har da ingenting med pryd å gjøre, de henger der for å ha mer gunstig temperatur for forplantningsmaterialet ditt :P Anonymkode: 9b1b1...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #17 Skrevet 6. juni 2021 Som kvinne vil jeg si at baller er helt uinteressante for meg. En penis gir meg nytelse, baller bare.. er der? Sekker av rynkete hud? Utrolig rar kroppsdel. Om en mann hadde mistet dem i kreft eller lignende hadde jeg sikkert ikke tenkt over det engang. Anonymkode: f2f87...e33 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #18 Skrevet 6. juni 2021 Pryd og pryd, ville ikke hengt dem på juletreet akkurat 🎄 Når det er sagt ville det sett rart ut om de manglet, og de er jo ganske fascinerende. Anonymkode: 48319...e68
Bummelong Skrevet 6. juni 2021 Forfatter #20 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som kvinne vil jeg si at baller er helt uinteressante for meg. En penis gir meg nytelse, baller bare.. er der? Sekker av rynkete hud? Utrolig rar kroppsdel. Om en mann hadde mistet dem i kreft eller lignende hadde jeg sikkert ikke tenkt over det engang. Anonymkode: f2f87...e33 Men da har ikke mannen likt sex så mye. Siden det å komme er en del av gleden for en fyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå