AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Skrevet 6. juni 2021 Kanskje et veldig rart spørsmål...men. Det som skjedde var at jeg hadde en liten Plastflaske med flytende blomsternæring, som hadde falt oppi i en bøtte jeg hadde kluter til vask i. Har da klart (uten å merke det selvsagt) få den flaska med klutene inn i vaskemaskinen. Vaska gikk som normalt, oppdaga det da den var ferdig at flaska var der. Den var selvsagt tom. Men spm er om innholdet da er på klutene eller om alt har blitt skylla ut? Bør man kjøre vaska på nytt? Er det «rester» av denne væsken i maskinen slik at klær senere får det på seg? Haha Anonymkode: 5e52a...778
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Om flasken har gradvis blitt tømt gjennom hele vaskesyklusen kan det være rester Om innholder ble helt helt ut før hovedvasken begynte, så blir det jo bare som å vaske flekker på klær, da skal alt gå bort. Jeg hadde nok bare tatt en ny normal vask, gjerne kort 40 grader for å være sikker. Anonymkode: 947a6...516 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om flasken har gradvis blitt tømt gjennom hele vaskesyklusen kan det være rester Om innholder ble helt helt ut før hovedvasken begynte, så blir det jo bare som å vaske flekker på klær, da skal alt gå bort. Jeg hadde nok bare tatt en ny normal vask, gjerne kort 40 grader for å være sikker. Anonymkode: 947a6...516 Den har blitt tømt i løpet vasken, men vet ikke når. Sikkert lurt å kjøre en runde til. Men det som evt er der blir vel skylt vekk slik at det ikke er noe «fare» for senere vasker? Anonymkode: 5e52a...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå