AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #1 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg har litt penger på sparekonto hvor renten er veldig lav. Vurderer å flytte dem over til Avida Finans hvor renten er 1,01. Fortsatt ikke mye, men mer enn nåværende. Har dere erfaring med Avida? Er det ok bank? Ikke noe scam? Anonymkode: 1e01c...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Del Skrevet 6. juni 2021 Helt vanlig bank. Anonymkode: 59ffe...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Bergen Skrevet 6. juni 2021 #3 Del Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har litt penger på sparekonto hvor renten er veldig lav. Vurderer å flytte dem over til Avida Finans hvor renten er 1,01. Fortsatt ikke mye, men mer enn nåværende. Har dere erfaring med Avida? Er det ok bank? Ikke noe scam? Anonymkode: 1e01c...e23 Jeg synes det er en god bank å ha sparekonto i. Enkel nettbank, du ser opptjent rente øke dag for dag og gebyrfritt å overføre penger både til og fra Avida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 6. juni 2021 #4 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg har sparekonto i Avida, helt topp det. Men renten har gått betydelig ned i det siste, og blir 0,85% om en måned... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Del Skrevet 6. juni 2021 Avida er en svensk bank. Innskudd er sikret opp til 950 000 kr i svenskenes versjon av bankenes sikringsfond. Anonymkode: dfb62...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #6 Del Skrevet 6. juni 2021 Myrmica skrev (2 timer siden): Jeg har sparekonto i Avida, helt topp det. Men renten har gått betydelig ned i det siste, og blir 0,85% om en måned... Ja det er utrolig kjipt! Men likevel høyere rente enn i S-banken Anonymkode: 1e01c...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 6. juni 2021 #7 Del Skrevet 6. juni 2021 Har brukt Avida sin høyrentekonto i flere år, og har ikke hatt noe problemer med innskudd eller uttak. Pengene kommer som regel på konto etter 1 virkedag om det ikke er helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå