Gå til innhold

Dere dom er utro og ikke vil gå fra partner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det for å ha å ha en annen type sex? Hvorfor være utro og får du dårlig samvittighet? Vet elskeren om at du er i forhold eller er det ons? 

Anonymkode: 14206...76f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min elsker visste om jeg var i forhold, han var i forhold selv. Jeg ville bare sprite opp sexlivet mitt, å ha litt spenning.

Anonymkode: d5dda...859

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

avtale om åpent forhold.

har blitt forelsket i min elsker,.... det betyr ikke at jeg har mindre følelser for min mann, eller at jeg deler følelsene mine mellom dem,...det føles bare som at jeg har fått dobbelt opp av kjærlighet å gi/ få.
jeg har bare vært forelsket 3 ganger i mitt liv. i min x for 20 år siden,..i min mann som jegh ar vært sammen med i 19 år,..og i min elsker. har hverken ligget med eller kysset noen andre enn de heller.... ikke vært betatt av noen andre heller.

,...... jeg lurer på om jeg er poly,....ønsker et liv med de begge,...men skjønner det nok ikke lar seg gjøre,...ønsker ikke å velge noen av de bort.  

Anonymkode: 4c529...675

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det for å ha å ha en annen type sex? Hvorfor være utro og får du dårlig samvittighet? Vet elskeren om at du er i forhold eller er det ons? 

Anonymkode: 14206...76f

Jeg var utro siden jeg ville utforske som anal og slikking. Følte at sex livet våres var helt borte. Men jeg fikk utrolig dårlig samvittighet. Elskeren visste at jeg var gift. Kommer aldri til å vær utro igjen. 

Anonymkode: 63c3d...88f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var utro siden jeg ville utforske som anal og slikking. Følte at sex livet våres var helt borte. Men jeg fikk utrolig dårlig samvittighet. Elskeren visste at jeg var gift. Kommer aldri til å vær utro igjen. 

Jeg visste også at elsker var i ett forhold og har barn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

,...... jeg lurer på om jeg er poly,....ønsker et liv med de begge,...men skjønner det nok ikke lar seg gjøre,...ønsker ikke å velge noen av de bort.  

Hvorfor lurer du på det... Når du selv sier du elsker to personer.. Det er nokså opplagt. 

Og hvorfor skulle det ikke la seg gjøre? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Hvorfor lurer du på det... Når du selv sier du elsker to personer.. Det er nokså opplagt. 

Og hvorfor skulle det ikke la seg gjøre? 

tja,...kanskje fordi jeg har en mann som ved flere anledninger har nevnt ei som bodde i min hjemkommune med to menn,...og hvor merkelig han syntes en slik ordning var og at det aldri var noe han kunne gått med på,...

AnonymBruker
Skrevet

Min faste sexpartner som jeg har hatt i flere år har fått seg dame men fortsetter å møte meg, og det er rett og slett pga sexen vi har, en fetisj som ikke så mange damer har. 

Anonymkode: c7bef...968

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...