Gå til innhold

Sårt når han bare tar kontakt når han er kåt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du gjort/sagt? 

Ikke noe kontakt ellers. Håper vel å få seg noe. 

Anonymkode: 1b8ed...ed1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det som det er. Er du ikke interessert i den type vennskap bør du ikke gi det heller. 

Next

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner det er sårt. Men du er klar over at det kun er sex for ham - da er det opp til deg hva du velger å gjøre. Hva du kan si til ham? Om du synes det er kjipt - så kan du jo ytre det, men det vil ikke skje noen endring til eller fra. I verste fall kan han prøve å lokke deg inn og skru på sjarmen enda mer. Fange deg. Om han er redd du avslutter. 

Men ønsker du et sånt forhold? Det høres ikke ut som du er fornøyd når du skriver det er sårt. Derfor anbefaler jeg deg å lete videre. Du kan "bruke" han inntil videre - men heller satse på å finne noen som utfyller dine behov. Det finnes helt sikkert en mann der ute som ønsker det samme som deg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dropp fyren. Det er tydelig at han ikke er interessert i noe annet enn sex. 

Anonymkode: 7ded5...fc6

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon selv. Det vi _burde_ gjøre er jo å kutte all kontakt… det ER kjempekjipt når man selv skulle ønske det var noe mer 😢.

Vi har det kanonfint når vi er sammen, kjemien er på topp! Havner fort i en fantasiverden etter vi har møttes, han er helt nydelig. Men så, bang! Ikke et ord før han er kåt igjen…. Fornuften er ikke helt til stede her (heller) – all min sympati til deg! 

Anonymkode: 339ea...7bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lær å si nei. Ikke gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha kjæreste. Ta livet ditt tilbake. Dump han og bli glad i deg selv.

Anonymkode: a5b5a...ae1

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er i samme situasjon selv. Det vi _burde_ gjøre er jo å kutte all kontakt… det ER kjempekjipt når man selv skulle ønske det var noe mer 😢.

Vi har det kanonfint når vi er sammen, kjemien er på topp! Havner fort i en fantasiverden etter vi har møttes, han er helt nydelig. Men så, bang! Ikke et ord før han er kåt igjen…. Fornuften er ikke helt til stede her (heller) – all min sympati til deg! 

Anonymkode: 339ea...7bd

Problemet i sånne relasjoner er jo at det ikke er like gjensidig.

Iallefall ikke ønsket om noe mer. 

Anonymkode: 9ffd1...ddc

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok makten i egne hender da dette skjedde. Begynte selv å bare melde når jeg var kåt, og meldte ikke ellers. Gjorde det ikke for å være hevngjerrig, det var kun for å dekke seksuelt behov og samtidig beskytte meg selv ved å føle at det var jeg som bestemte. Resultatet var at han ene som hadde vært totalt tøm og røm sendte meg en melding hvor det stod «ser du følger nye menn på instagram, er jeg ikke bra nok for deg eller???» Og en annen sendte «kjedelig du bare tar kontakt rundt midnatt :(«.

Nå vet jeg at jeg innerst inne ønsker noe seriøst så verken svarer eller sender sexforespørsel. Men gutta er så tøffe i kjeften at vi jenter må tåle steken, uten at de tåler den selv. Jeg anbefaler deg å si nei neste gang, føles det ikke bra ut er det ødeleggende for ditt selvverd å fortsette.

Anonymkode: 834ac...11c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva ville du gjort/sagt? 

Ikke noe kontakt ellers. Håper vel å få seg noe. 

Jeg ville sagt "Vi er ute etter forskkellige ting. Lykke til videre" og opprettet kontakt med noen som er interessert i meg, ikke bare sex med meg.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke svart han mere! Så kan han føle seg uattraktiv for deg, det fortjener han.

Anonymkode: 1291f...962

• Liker 6
Skrevet

Men da har faktisk du et ansvar om å ikke svare han da når han er kåt. Jeg ser ikke problemet her faktisk. Du gjøres jo på å bli såret her om du ikke vil dette, men fremdeles svarer. Om du selv vil bare ha sex med han (for du vet det aldri kommer til å bli noe mer fra hans side sant?) Så tar du også kontakt med han bare når du er kåt.. Det er lov å ta kontroll over situasjonen..

• Liker 6
Skrevet

Bare å ikke svare og kutte ut fyren..

Hva er egentlig problemet 

Skrevet

Vær ærlig og si at du er på utkikk etter noe mer og hvis han ikke er interessert i det så er ikke du interessert i å møte ham mer. Da gjør du både deg selv og ham en tjeneste. Kommunikasjon er nøkkelen her.

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Skjønner det kan være sårt. Derfor er kommunikasjon viktig. Fra starten av. Hva dere vil og er ute etter. Vil du noe mer enn bare sex? Da må du si det til han, og han må si hva han er ute etter. Hvis du vil noe mer og ikke han så er det bedre at du finner noen som vil noe mer enn bare sex. 

• 1 år senere...
Skrevet

Hva skjedde mellom dere TS?

Anonymkode: 03a7f...6a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva skjedde mellom dere TS?

Jeg har heldigvis avsluttet all kontakt ig gått videre. Glad for det for var en tung tid. 

• Hjerte 3
Skrevet

Hva er sårt med det? Det er jo du som har valgt å fokusere på en mann som kan få bedre kvinner til forhold, men som gjerne puler deg når han ønsker. Hva om du prøver menn som faktisk ønsker forhold med deg? Altså menn som er på ditt eget nivå? 

Anonymkode: 3591f...0de

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er sårt med det? Det er jo du som har valgt å fokusere på en mann som kan få bedre kvinner til forhold, men som gjerne puler deg når han ønsker. Hva om du prøver menn som faktisk ønsker forhold med deg? Altså menn som er på ditt eget nivå? 

Hva skal man gjøre? Bare spørre hva de er ute etter?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fjottnisse grad 1 .. lite modent svar.

Anonymkode: 0de01...d36

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du høres ut som en incel. Folk flest definerer ikke andre folk i "nivå".

Anonymkode: d2ad8...920

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...