Gå til innhold

3. runde med isotritinoin? Hudlegeanbefaling Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er 35 år gammel og har slitt med kviser siden 11-12 års alderen. Fikk så resept på iso som 25 åring og gikk først (og lidde meg) gjennom én kur. Resultatet var fantastisk og jeg fikk et nytt liv, men gleden var kortvarig. Etter 3 måneder var kvisene tilbake for fullt. Jeg kunne nesten ikke tro det. Tok kontakt med hudlegen igjen som sa at «jaja, noen må gjennom to runder». Så ble det runde nummer to. Led meg gjennom og kom ut av den med fin hud igjen. Denne gangen varte resultatet i 3 år. Men nå... etter 3 år er kvisene tilbake for fullt igjen. 

Jeg er helt på gråten. Jeg har ikke lyst til å gå tilbake til hudlegen jeg var oss. Følte hun tok så lett på det og hun var ikke så intr i å finne ut HVORFOR jeg får disse kvisene igjen og igjen. 

(Jeg har barn allerede og har fått de barna jeg skal ha).

Jeg ser Aleris har hudlege til nesten 2.000 kr.. er det verdt det? Jeg orker ikke vente på offentlig, føler meg rett og slett grusom. Jeg bor i Oslo. Noen andre anbefalinger på noen som tar deg seriøst og vil hjelpe deg og finne årsaken? :( 

Anonymkode: e44a4...189

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

(Det tok en stund fra kvisene kom tilbake etter første runde til jeg var i gang med kur nr 2, pga barn i mellomtiden)

Anonymkode: e44a4...189

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...