AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Tror det er orgasmer, da det bygger seg opp og blir helt sinnsykt godt i noen sekunder uten at jeg har "kontroll" , og det kjennes ut som at jeg holder på å tisse på meg 🙈Bruker en vibrator som heter Womanizer. Men allikevel er det ikke sånn "wow" som jeg trodde etter å ha hørt og lest om det. Hvordan skal en orgasme kjennes ut? 😊 Anonymkode: c249a...051
Fioljenta Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Orgasme er mye forskjellig. Hvor intens den er avhenger av alt fra mengde forspill og type stimuli til hvor du er i syklusen din og andre følelser du har da (f.eks. lidenskap/hengivenhet/kjærlighet). For meg høres det ut som om du får orgasme, men den kan bli mye sterkere og lengre. 💜 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Det er sammentrekninger i skjeden etter en orgasme. Har lest at de fleste har fler enn fem, men færre enn 15. Som om du gjør knipeøvelser, men totalt uten egeninnsats. Anonymkode: a7dcc...d0e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 Jeg kunne masturbere og kose med meg selv, og kjenne at det bygget seg opp, og at det ble en god følelse. Jeg lurte på om det var dette som var orgasme, men var ikke helt sikker. Men, så fikk jeg orgasme (med en partner), og WOW, da var jeg ikke i tvil! Etter det lærte jeg meg fort hvordan jeg skulle oppnå det på egen hånd også. Anonymkode: f6f66...fa5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 Du vet at det er orgasme når du har fått det. Anonymkode: 8627d...07b 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Mine orgasmer var veldig ubestemmelige i mange år. Det var ikke før etter flere år med sex at orgasmene ble typiske, med sammentrekninger og veldig tydelig og eksplosiv topp og fall. Er du veldig ung? Jeg synes det høres ut som at du får orgasme. Kroppen din og dens reaksjoner vil endre seg over tid. Min kropp reagerer helt annerledes nå etter 30 år med sex enn den gjorde i begynnelsen. Anonymkode: 544a1...a3e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 6.6.2021 den 1.29): Tror det er orgasmer, da det bygger seg opp og blir helt sinnsykt godt i noen sekunder uten at jeg har "kontroll" , og det kjennes ut som at jeg holder på å tisse på meg 🙈Bruker en vibrator som heter Womanizer. Men allikevel er det ikke sånn "wow" som jeg trodde etter å ha hørt og lest om det. Hvordan skal en orgasme kjennes ut? 😊 Anonymkode: c249a...051 Når vaginaen får en slags krampe med alt fra noen få til mange sammentrekninger er det orgasme 🙂 Jeg får også en sånn tissefølelse men om jeg fortsetter litt til....ja DAAAAAAAAAAAAA skjer det 🙂 Dont stop,lol Anonymkode: 7220f...6bd
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kroppen din og dens reaksjoner vil endre seg over tid. Min kropp reagerer helt annerledes nå etter 30 år med sex enn den gjorde i begynnelsen. Anonymkode: 544a1...a3e Min også, men med motsatt fortegn. Da jeg var yngre (20-årene) fikk jeg orgasmer som satte stjernene i bevegelse. Serieorgasmer og orgasmer som gjorde meg utslitt og skjelven lenge etterpå. Nå i 40-årene er orgasmene så små, svake og grunne at jeg ikke ser vitsen lenger. Det meste av små hverdagsgleder gir meg mer nytelse enn sex. K 46. Anonymkode: ca323...d25 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå