Gå til innhold

Hvorfor holder tynne damer inn magen på bilder? Ser så jævlig ut.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eks er forballfrua. Hva feiler henne? Ser så

merkelog ut? Hun har helt fin kropp og det hadde sett penere ut om hun stod normalt , det er flere som holder på slikt,men hun er verst.

Anonymkode: ce485...1e5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker som en skikkelig dramaqueen, holder meg unna

• Liker 2
Skrevet

Det går jo fint an å være "tynnfeit" i dag, og er en det får en ofte dette lille fettet på magen og det ser kanskje teit ut å holde inn magen men det kan oppleves som frustrerende når en føler "problemområdet" på kroppen er magen. Og det skal jo ingenting til i dag før en får gratulasjoner som kvinne på at en er gravid, spesielt om en ellers er tynn men har en liten mage, så jeg kan absolutt forstå det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Caroline Berg Eriksen eller fotballfrue, har faktisk innovermage fordi hun har en ekstremt trent sixpack mage uten 1 mm med fett.

Anonymkode: 2a891...fa8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Caroline Berg Eriksen eller fotballfrue, har faktisk innovermage fordi hun har en ekstremt trent sixpack mage uten 1 mm med fett.

Hvis det er tilfelle, hvorfor suge inn magen ved hver anledning? Ser konstant forstoppet ut. 

Anonymkode: b864d...56f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det er tilfelle, hvorfor suge inn magen ved hver anledning? Ser konstant forstoppet ut. 

Anonymkode: b864d...56f

Jeg har også sett dette men tenker at det er fordi magen er så trent, men holder hun den inn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har også sett dette men tenker at det er fordi magen er så trent, men holder hun den inn?

See så merkelig ut. Ribbeina stikker ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor alltid kritisere. Samme det vel, hva gjør det deg hva hun gjør på bilder.. 

Anonymkode: 63d42...64c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Eks er forballfrua. Hva feiler henne? Ser så

merkelog ut? Hun har helt fin kropp og det hadde sett penere ut om hun stod normalt , det er flere som holder på slikt,men hun er verst.

Kanskje fordi hun liker å være på farten. 

Anonymkode: 6b248...7a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

See så merkelig ut. Ribbeina stikker ut

Altså alle er forskjellig bygd. Jeg har selv utstikkende ribbebein. Hva skal jeg gjør? Fjerne dei, slik at ikke andre blir brydd? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: e7cd2...426

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Altså alle er forskjellig bygd. Jeg har selv utstikkende ribbebein. Hva skal jeg gjør? Fjerne dei, slik at ikke andre blir brydd? 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: e7cd2...426

Desto mer jeg ser av denne tråden desto mer fremgår det at det egentlig er en tråd om kritikk av fotballfruen men ts har antagelig vært for feig til å legge den under rampelys der tråden hører hjemme fordi en ikke kan være ab der.. 

Ingenting å bry seg om, en er som en er og det er svært få som gidder å bry seg om sånne bagateller..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...