AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Eks er forballfrua. Hva feiler henne? Ser så merkelog ut? Hun har helt fin kropp og det hadde sett penere ut om hun stod normalt , det er flere som holder på slikt,men hun er verst. Anonymkode: ce485...1e5 3
Hvemvet? Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Du virker som en skikkelig dramaqueen, holder meg unna 2
skreppamedleppa Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Det går jo fint an å være "tynnfeit" i dag, og er en det får en ofte dette lille fettet på magen og det ser kanskje teit ut å holde inn magen men det kan oppleves som frustrerende når en føler "problemområdet" på kroppen er magen. Og det skal jo ingenting til i dag før en får gratulasjoner som kvinne på at en er gravid, spesielt om en ellers er tynn men har en liten mage, så jeg kan absolutt forstå det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Caroline Berg Eriksen eller fotballfrue, har faktisk innovermage fordi hun har en ekstremt trent sixpack mage uten 1 mm med fett. Anonymkode: 2a891...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Caroline Berg Eriksen eller fotballfrue, har faktisk innovermage fordi hun har en ekstremt trent sixpack mage uten 1 mm med fett. Anonymkode: 2a891...fa8 Hvis det er tilfelle, hvorfor suge inn magen ved hver anledning? Ser konstant forstoppet ut. Anonymkode: b864d...56f 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er tilfelle, hvorfor suge inn magen ved hver anledning? Ser konstant forstoppet ut. Anonymkode: b864d...56f Jeg har også sett dette men tenker at det er fordi magen er så trent, men holder hun den inn? Anonymkode: 2a891...fa8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har også sett dette men tenker at det er fordi magen er så trent, men holder hun den inn? Anonymkode: 2a891...fa8 See så merkelig ut. Ribbeina stikker ut Anonymkode: ce485...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #8 Skrevet 6. juni 2021 Hvorfor alltid kritisere. Samme det vel, hva gjør det deg hva hun gjør på bilder.. Anonymkode: 63d42...64c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #9 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eks er forballfrua. Hva feiler henne? Ser så merkelog ut? Hun har helt fin kropp og det hadde sett penere ut om hun stod normalt , det er flere som holder på slikt,men hun er verst. Anonymkode: ce485...1e5 Kanskje fordi hun liker å være på farten. Anonymkode: 6b248...7a4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #10 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): See så merkelig ut. Ribbeina stikker ut Anonymkode: ce485...1e5 Altså alle er forskjellig bygd. Jeg har selv utstikkende ribbebein. Hva skal jeg gjør? Fjerne dei, slik at ikke andre blir brydd? 🤷🏻♀️ Anonymkode: e7cd2...426 1
skreppamedleppa Skrevet 6. juni 2021 #11 Skrevet 6. juni 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Altså alle er forskjellig bygd. Jeg har selv utstikkende ribbebein. Hva skal jeg gjør? Fjerne dei, slik at ikke andre blir brydd? 🤷🏻♀️ Anonymkode: e7cd2...426 Desto mer jeg ser av denne tråden desto mer fremgår det at det egentlig er en tråd om kritikk av fotballfruen men ts har antagelig vært for feig til å legge den under rampelys der tråden hører hjemme fordi en ikke kan være ab der.. Ingenting å bry seg om, en er som en er og det er svært få som gidder å bry seg om sånne bagateller.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå