AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Har lovt samboer å mimre og humre oss gjennom noen Simpsons episoder fra ulike sesonger fremover. Jeg var aldri ekstremt hekta da de gikk på 90 og starten av 20 tallet. Men syntes det var fornøyelig med en episode i ny og ne. Nå vil samboer at vi skal velge et par episoder hver vi skal se. Koselig forslag, men husker egentlig ingen som ga så mye inntrykk at jeg jeg klarer å finne dem igjen🤭 Har dere noen tips?☺️ Kvinne, 37 Anonymkode: 5f336...263
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #2 Skrevet 6. juni 2021 Skal vi se, sesong 4 er min favoritt og særlig episoden Homer the Heretic. Men de fleste er gull i den sesongen. King size Homer i sesong 7 er også en av favorittene, You only move twice og A Milhouse divided i sesong 8 er veldig gode. Generelt er sesong 8 bra. Men etter det begynner det å gå nedover, det er noen gode enkeltepisoder, men definitivt de 8 første sesongene som er verdt noe særlig. Anonymkode: ba70f...99b 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #3 Skrevet 6. juni 2021 Treehouse of Horror! Anonymkode: 7ede8...bf9 1
DeLorean Skrevet 6. juni 2021 #4 Skrevet 6. juni 2021 Umulig å si. Så mye bra. Synes fortsatt det er verdens beste serie. Må se sesongene på nytt. Har 1-15 på dvd. 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #5 Skrevet 6. juni 2021 Halloween-episodene pleier å være bra, der humoren gjerne er noen hakk skarpere. Anonymkode: 1e9d4...07d 3
visp Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 DeLorean skrev (23 timer siden): Umulig å si. Så mye bra. Synes fortsatt det er verdens beste serie. Må se sesongene på nytt. Har 1-15 på dvd. Så du blir ganske opptatt framover skjønner jeg 1
DeLorean Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 Ja, det er 731 ep. Tar én pr dag jeg. Da er jeg jo opptatt lenge nok eller? 🤔
Gjest SVK Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Simpson and Delilah. Episoden hvor Homer får hårkur. Homers assistent Karl er trolig min favoritt gjestekarakter. Kan også være gøy å se sesong 1 av Simpsons for å minnes hvor annerledes den er de senere sesongene. Er nærmest som å se en annen serie. Endret 8. juni 2021 av SVK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå