Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis stjernetegnet og ascedanten tilhører samme gruppe av elementer, har det noe å si? 

Anonymkode: 95ced...ea0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ascedanten er hvordan du fremstår uttad i verden, mens soltegnet(som vi omtaler som stjernetegnet) er hvem du er, kjernen av deg. Samme element vil være positiv tenker jeg,bidrar til at den du er på innsiden samsvarer  med hvordan andre oppfatter deg:)

Anonymkode: ff977...3b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ascedanten er hvordan du fremstår uttad i verden, mens soltegnet(som vi omtaler som stjernetegnet) er hvem du er, kjernen av deg. Samme element vil være positiv tenker jeg,bidrar til at den du er på innsiden samsvarer  med hvordan andre oppfatter deg:)

Anonymkode: ff977...3b6

Takk! 😀

Anonymkode: 95ced...ea0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat like ubetydelig.

Anonymkode: 82d79...3ba

• Liker 2
Skrevet

Ascendanten er veldig viktig, sammen med måne og sol. Samtidig er det alltid helheten av hele kartet som sier noe, man kan egentlig ikke plukke ut en del for seg selv. Likevel, ascendanten bestemmer husplasseringen om du bruker hele hus-system, og ascendanten er det mest tidsbestemte og derfor mest personlige punktet. Den sier noe om rollen du har i dette livet, veien du går ytre sett. Og planeten som styrer tegnet ascendanten er i, vil også være en sentral planet for deg, sammen med sol og måne. Men igjen, man må lese kartet som en helhet.

• Liker 6
Skrevet

Ja, ascendanten er deg. Personlighet. Livsstil. Solen er kun kjernen, ditt indre. (Solen =stjernetegnet). Men du må også ta stilling til måne og resten av husene - og hvor planetene står. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Like uviktig tenker jeg.

Anonymkode: 2e074...d28

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...