AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Min 11 åring er sosial, men også veeeeldig glad i å bare være hjemme for seg selv. Han liker å leke med kosedyr selv, og leker Hulk og spiller fotball alene. Han har ikke møtt venner på flere dager.. Jeg er litt bekymra, og har sagt at han må prøve å møte venner i morgen. Begynner å lure på om jeg er litt streng som sier det?! Anonymkode: 28ecd...ea5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Vi har ulikt nivå på sosialt behov. Så lenge han er god på kommunikasjon og det sosiale mens han er med venner ville jeg ikke vært så bekymra. Han er hjemme ut fra preferanse og ikke hemninger, eller? Anonymkode: 42fa4...42a 1
GammelKaktus Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Nja, han kan fint få styre på selv, han kjenner når han har lyst på selskap. Er sjelden det går en dag der ingen banker på døra her da så er ikke mye pausen han får. Gutten min er og en sosial kar men trives og godt alene. Hvis han begynner å gnåle på meg så kan jeg godt be han om å ta seg en tur ut å finne noen på sitt eget nivå å diskutere memes og roblox med for jeg henger jo ikke med uansett. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå