Gå til innhold

Må velge mellom instagram og kjæresten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om kjæresten egentlig prøver å gjøre det slutt. Da vi var på restaurant sist tok kjæresten og moste desserten min når jeg skulle ta bilde til instagram. Jeg legger ikke ut mer enn fire bilder per dag og har mange følgere. Kjæresten mener jeg bruker alt for mye tid på instagram. Jeg føler insatgram er en del av meg og er en del av min vei for å bli influencer.

Kjæresten sier at jeg må velge. Vet ikke hva jeg burde gjøre.

Er kjæresten urimelig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du legger ut 4 bilder daglig, men sier ingenting om antall bilder du tar hver dag?

Anonymkode: fd9f3...078

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har flere grunner til å gå? F eks at du ikke vasker hendene eller klærne dine og holder på å miste jobben pga det? 

Eller kanskje hun ikke eksisterer en gang? 

Anonymkode: 74a97...e5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Problemløseren skrev (24 minutter siden):

Jeg føler insatgram er en del av meg og er en del av min vei for å bli influencer.

Trodde du allerede hadde en karriere som kg-troll.

Anonymkode: ad7f3...915

• Liker 8
Skrevet
Problemløseren skrev (39 minutter siden):

Da vi var på restaurant sist tok kjæresten og moste desserten min når jeg skulle ta bilde til instagram.

Uakseptabelt 😂

Skrevet

Å være influencer er et ganske påtrengende yrkesvalg, som også vil påvirke familien din. Om han var høyt oppe i f.eks Bandidos, ville dette påvirket ditt liv. (Kanskje litt teit sammenligning...men du skjønner tegningen) Han ønsker helt klart ikke dette for seg selv eller deg - det har han lov til. 

Man kan ha tydelige preferanser, og han ønsker ikke du skal drive med dette, eller være en del av det/utleveres/assosieres med deg som instagrammer. Nå har han bedt deg ta et valg, så det er jo fair. 

Du får ha lykke til med valget. Hvor mye betyr han for deg? 

Skrevet

Jeg vet ikke... Kanskje han føler at forholdet ikke er genuint. Alt du foretar deg skal dokumenteres, alt skal være "perfekt" og planer/middag/ferie er basert på hva du tenker vil se bra ut på Instagram. Kan forstå det er slitsomt, om det er slik dere lever. 

Han vil kanskje leve mer i nuet... 

Skrevet

Noen som glemte å huke av på anonym-knappen før de postet trolleinnlegget sitt?

• Liker 4
Skrevet
venus24 skrev (6 minutter siden):

Noen som glemte å huke av på anonym-knappen før de postet trolleinnlegget sitt?

:enig:

AnonymBruker
Skrevet

Folk som er avhengig av Instagram eller andre sosiale medier sidestiller jeg med narkomane med en narsissismediagnose. Det er skikkelig dealbreaker.

Anonymkode: e859d...763

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...