Gå til innhold

Jenter med veivisere

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det styggeste jeg veit er jenter som har veivisere! Hvorfor fjerner dere ikke dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar at det her menes en stripe på venusberget som ikke er fjernet når noen velger å barbere seg, men ikke vil fjerne alt håret.

Skulle ønske folk snart ville slutte å være så opptatt av om andre har hår, eller baberer seg på kjønnsorganene.

Folk må da få lov til å gjøre som de selv vil.

Skrevet

En veiviser er jo håret mellom navlen og tissen! Alle har vi hår på kroppen, men noen har litt mørkere hår her. Synes spørsmålet var teit, folke må selv bestemme hvor de vil ha hår eller ei.

Skrevet

Jeg forklarte litt dårlig. En veiviser er altså en tynn stripe med hår i det før nevnte området :wink: , akkurat som en liten pil eller veiviser om du vil. Harry uttrykk, forresten.

Skrevet

Nå skjønner jeg ikke helt....

Snakker vi om kjønnshår, eller hår på maven?

Kan ikke du som skrev innlegget fortelle nøyaktig hva du synes er stygt da? Trodde du mente bart, jeg :-?

Maiken

Skrevet

Er det positivt å ikke ha veiviser?

Trodde det forenklet en del ting, jeg :ler: (Som i: Se denne veien ----> *hohoho*)

Nå snakker jeg ikke om lange, svarte stive hår da...

Men de som har det, kan vel få være stolt av den veiviseren uten at noen må gjøre dem oppmerksom på enda en ting å ikke like ved seg selv?

Jeg har fått en liten svak veiviser nå under graviditeten, og det bryr meg midt i r*** :ler: Synes bare den er morsom, jeg :lol:

Skrevet

Vinga, den svake veiviseren din kommer sannsynligvis til å forsvinne etter graviditeten, jeg fikk iallefall slik med mine tre, men det forsvant helt etterpå :ler::ler::ler:

Skrevet

Har en veiviser ja, men den er kanskje ikke så veldig tydelig. Dukker det opp noen ekstra stive sorte hår så napper jeg dem bare ut.

Hvorfor jeg ikke fjerne den?? Jo det skal jeg si deg. Jeg er forbannet lei av hårfjerning. Nå er det snart så ille at man ikke skal ha ett eneste hårstrå som ikke er på hodet. Det neste på markedet blir vel hårfjerningsbad, der man er sikker på at ALT forsvinner.

Og da kan vi klage på hvor vanskelig det er å unngå at noe av hodehåret også forsvinner.

Jeg blir så oppgitt enkelte ganger :ler:

Hårene er mine, og de BLIR!

Lilly

Skrevet
Det styggeste jeg veit er jenter som har veivisere
Da har du jaggu lite å tenke på ;)
Gjest Anonymous
Skrevet

Veiviser er den stripen med hår som går fra navelen og ned til kjønnshårene. Utrolig sexy på gutter og UTROLIG stygt på jenter! Usj og æsj!

Skrevet

Hvilket kjønn er den personen som startet denne diskusjonen? Du har utrolig lite å tenke på! Hvis du er jente: studerer du nakne jenter ofte? Hvis du er gutt: Du bør kanskje begynne fokusere på litt andre ting her i livet?

Men uansett, ta en kikk på deg selv... Tviler på at du er perfekt du heller!

Har ingen erfaring med veivisere, men blir utrolig provosert av at noen i det hele tatt gidder bruke verdifull tid til å tenke på sånn. Hvertfall når det gjelder andre! La vær å studer dem da, hvis det er så utrolig ekkelt.

En hilsen fra deg til meg: Få deg et liv!

Skrevet
Vinga, den svake veiviseren din kommer sannsynligvis til å forsvinne etter graviditeten,

Ok, hvor lang tid tar det da? Er løpet kjørt når man har venta i ni år? :lol:

Må innrømme at jeg drar høvelen over magen samtidig som leggene tas. Men så barberer jeg ikke leggene så innmari ofte da.. (Bare om sommeren..)

Gjest Anonymous
Skrevet

HÆRREGUD, skal ein begynne å barbere magen også nå da?? Hva er det neste? Brystene? Hendene? Ørene? Synd at vi er født med hår i det hele tatt da.

Skrevet
HÆRREGUD, skal ein begynne å barbere magen også nå da?? Hva er det neste? Brystene? Hendene? Ørene? Synd at vi er født med hår i det hele tatt da.

Å, det gjør du da akkurat som du vil, det... :wink:

Skrevet

Ok, hvor lang tid tar det da? Er løpet kjørt når man har venta i ni år? :lol:

Må innrømme at jeg drar høvelen over magen samtidig som leggene tas. Men så barberer jeg ikke leggene så innmari ofte da.. (Bare om sommeren..)

Mine veivisere har forsvunnet kort tid etter fødselen, men jeg vet ikke hvor lenge etter. Minstemann er snart ett år, og jeg kan ikke huske når veiviseren for... Tror det er lurt å la være å barbere magen når man er gravid. Jeg var fristet mange ganger, for hele magen får jo mørkere og mer synlige hår! Er iallefall glad jeg motstod fristelsen...

Skrevet

Kanskje jeg kan saksøke sykehuset? Magen min ble barbert i forbindelse med et keisersnitt, og etter det ble hårveksten verre enn den noen gang hadde vært... Vel, nå sies det jo at det er en myte at barbering gir mer vekst (den blir mer merkbar siden hårene kuttes tvert av), så jeg ser ikke bort fra at det er hormoner som har skylda... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var meg som startet denne tråden og jeg er jente. Jeg studerer ikke andre jenter, men mange jenter går med korte topper/gensere og da skal det ikke mye til før en bit av magen synes. Veiviseren synes selvsagt best hos mørke, akkurat som alt annet hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...