Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen snille sjeler som kan se hva som ligger for meg i kortene? Av og til trenger man en veileder i livet💕

Anonymkode: 93264...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei!

Er det noen snille sjeler som kan se hva som ligger for meg i kortene? Av og til trenger man en veileder i livet💕

Det vil du ikke vite

Du er ikke klar enda

Skrevet

En veileder? 
Kløver tre og spar konge. Gå mot vest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg bommer helt nå, men hiver det ut der: får følelsen av at ts egentlig er skeptisk og at forespørselen har noe ugenuint over seg.

Anonymkode: bc7a7...053

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mulig jeg bommer helt nå, men hiver det ut der: får følelsen av at ts egentlig er skeptisk og at forespørselen har noe ugenuint over seg.

Forespørselen er genuin. Det kan jeg garantere

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forespørselen er genuin. Det kan jeg garantere

Jeg tror deg:)

AnonymBruker
Skrevet

Det blir generelt, men prøver å ser om det resonnerer. Kortet jeg trakk sier at du kanskje har vært litt ute av balanse i det siste, og mistet motivasjon til hvorfor du gjør det du gjør, at du har glemt litt meningen. Rådet er å lytte til hjertet ditt. Gå dypt, finn din kjerne og din sannhet, finn ut hva som gjør deg lykkelig. Nå er riktig tid for å plante nye frø. Finn ut hva du hvilke nye frø du vil plante, og gi dem det de trenger for å vokse.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir generelt, men prøver å ser om det resonnerer. Kortet jeg trakk sier at du kanskje har vært litt ute av balanse i det siste, og mistet motivasjon til hvorfor du gjør det du gjør, at du har glemt litt meningen. Rådet er å lytte til hjertet ditt. Gå dypt, finn din kjerne og din sannhet, finn ut hva som gjør deg lykkelig. Nå er riktig tid for å plante nye frø. Finn ut hva du hvilke nye frø du vil plante, og gi dem det de trenger for å vokse.

Tusen takk. Dette stemmer veldig bra. 

AnonymBruker
Skrevet

Mitt kort da? Jeg trenger det også. 

Anonymkode: 2d294...26f

AnonymBruker
Skrevet

Tok et kort til, det står at du har en god evne til å se potensiale i ting før de eksisterer og at du ikke skal gi opp nå. Ha tro på drømmene dine, ikke tvil på deg selv, gå i den retningen du føler er riktig:)

AnonymBruker
Skrevet

Tok et kort til, det står at du har en god evne til å se potensiale i ting før de eksisterer og at du ikke skal gi opp nå. Ha tro på drømmene dine, ikke tvil på deg selv, gå i den retningen du føler er riktig:)

Takk. ❤

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette stemmer for mange. Det at du i det hele tatt spør om å bli lest er jo nok info til å vite at du har vært litt i ubalanse i det siste 😝

Anonymkode: f373b...8dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ok. Jeg skal være veldig veldig åpen nå. Prøv meg da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trakk et kort som sier at du bør skanne deg selv etter energier, følelser, tankesett og ting du tror på, som ikke lenger resonnerer med deg og den du er nå. Både ting du tenker og føler om deg selv, samt samfunnet, verden, hva som er lært fra forfedre, andre mennesker osv. Still spørsmål med alt, og ikke tolerer det som ikke resonnerer med deg. Gi slipp på det for å skape harmoni og balanse i ditt eget liv.

AnonymBruker
Skrevet

Trakk et kort som sier at du bør skanne deg selv etter energier, følelser, tankesett og ting du tror på, som ikke lenger resonnerer med deg og den du er nå. Både ting du tenker og føler om deg selv, samt samfunnet, verden, hva som er lært fra forfedre, andre mennesker osv. Still spørsmål med alt, og ikke tolerer det som ikke resonnerer med deg. Gi slipp på det for å skape harmoni og balanse i ditt eget liv.

Dette var ikke ment til deg ups😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mitt kort da? Jeg trenger det også. 

Dette skulle til deg: 

Trakk et kort som sier at du bør skanne deg selv etter energier, følelser, tankesett og ting du tror på, som ikke lenger resonnerer med deg og den du er nå. Både ting du tenker og føler om deg selv, samt samfunnet, verden, hva som er lært fra forfedre, andre mennesker osv. Still spørsmål med alt, og ikke tolerer det som ikke resonnerer med deg. Gi slipp på det for å skape harmoni og balanse i ditt eget liv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ok. Jeg skal være veldig veldig åpen nå. Prøv meg da. 

Kortene viser at du ikke skal la alt som skjer i verden tynge deg og tappe deg for energi. Du ønsker at ting skal bli bedre og bidra til dette, noe som er bra, men du kan ikke bidra med noe om du tapper deg selv energisk. Når du starter dagen bør du vente litt før du leser nyheter. Prøv å gi deg selv litt tid til å "sjekke innom" din egen energi før du fyller på med det som skjer i verden. Og om kvelden kan du bevisst legge fra deg energi, tanker og følelse som du har plukket med deg gjennom dagen, og som du ikke trenge å ha med det videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...