AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Han gjør ikke mye for å ha kontakt heller. De er nok litt styrt av eksen, men det koster da ikke noe å ringe de? Han klarer å holde tonen med andre ekser, men ikke den han har barn med? Blir litt oppgitt jeg hadde aldri bare gitt opp barna mine selv om de var voksne Hva tenker dere? Anonymkode: 97dda...ac3 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 At det er en lat, gammeldags mann som er vandt til å sitte på rumpa mens damene hans tar seg av det tredje skiftet helt på egenhånd, alt av logistikk, planer, julegaver til hans familie, å initiere kontakt med hans barn og hans side etc. Ikke en mann jeg ville vært sammen med. Anonymkode: a95a3...f87 8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): At det er en lat, gammeldags mann som er vandt til å sitte på rumpa mens damene hans tar seg av det tredje skiftet helt på egenhånd, alt av logistikk, planer, julegaver til hans familie, å initiere kontakt med hans barn og hans side etc. Ikke en mann jeg ville vært sammen med. Anonymkode: a95a3...f87 Begynner å tenke det samme. Anonymkode: 97dda...ac3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #4 Skrevet 5. juni 2021 Har han barn med flere ekser? Det er jo lettere å ha en grei kontakt med ekser man ikke trenger å dele barn med, da kan man jo snakke om kun enkle ting som vær og vind. Jeg snakker helt fint, gir også en klem, men ekser jeg ikke har barn med men far til mine barn er ikke til å snakke med i det hele tatt. Anonymkode: 18bc9...6fd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #5 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han gjør ikke mye for å ha kontakt heller. De er nok litt styrt av eksen, men det koster da ikke noe å ringe de? Han klarer å holde tonen med andre ekser, men ikke den han har barn med? Blir litt oppgitt jeg hadde aldri bare gitt opp barna mine selv om de var voksne Hva tenker dere? Anonymkode: 97dda...ac3 Flaks at Typen din har Rypen sin der. Anonymkode: 50a94...951 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flaks at Typen din har Rypen sin der. Anonymkode: 50a94...951 ?? Anonymkode: 97dda...ac3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #7 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har han barn med flere ekser? Det er jo lettere å ha en grei kontakt med ekser man ikke trenger å dele barn med, da kan man jo snakke om kun enkle ting som vær og vind. Jeg snakker helt fint, gir også en klem, men ekser jeg ikke har barn med men far til mine barn er ikke til å snakke med i det hele tatt. Anonymkode: 18bc9...6fd Har du da gitt opp all kontakt med barna? Anonymkode: 97dda...ac3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #8 Skrevet 5. juni 2021 Eksen min er den typen. Ta aldri initiativ til sam vær. Møter barna noe få helg i året ved min og barnas forespørsel.Ringer ikke barna selv på bursdagen. Blir så trist og sliten av denne typen mann. Idioten tenker bare på seg selv.Han vil gi bort foreldreansvaret. Ikke ha barn med sånt typen jenter ! Anonymkode: 278af...d89 1
Anonym90059005 Skrevet 5. juni 2021 #9 Skrevet 5. juni 2021 Jeg tenker at jeg kan ikke se for meg å være sammen med en person som ikke har kontakt med sine barn. Vil automatisk tenke at den personen mangler noe elementært. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #10 Skrevet 5. juni 2021 En venninne var sammen med en i flere år og de fikk 3 barn. Så tok forholdet slutt og hun ble sittende med 3 barn i barnehagealder, det var like greit å være alene siden hun gjorde alt selv uansett både praktiske ting og økonomien fikset hun. Så presterer denne dritten å rote seg opp i ei dame som hadde 4 barn i samme alder som hans egne i nabobyen. Der blir han "verdens beste stefar" for sine stebarn, stiller opp med alt fra fotballtrening til dott i FAU. Ikke en gang har han stilt opp når hun ringte, hun havnet på sykehus å måtte operere hun spurte om han kunne passe barna i 3 dager, da var alle skolebarn og så det var ikke noe stress. Men neida, det hadde han ikke tid til, han vil ikke ha de på samvær, vil ikke stille opp på møter, er ikke interessert i å gi gaver til bursdag osv. Han betaler såvidt bidrag.. Altså jeg skjønner ikke slike svin...' Uansett spol frem og barna er i slutten av tenårene og så sitter jeg på en kafe og vi treffer kjente og bekjente og slår oss ned sammen. Så ender det opp med at de begynner å prate om denne fantastiske mannen. Stakkars Nilsen som ikke har fått truffet barna sine, eksdama var jo gal osv. Og eksdama har ødelagt forholdet mellom han og de voksne barna... Altså det var ikke måte på, ble helt satt ut. Her har min venninne fra dag 1 prøvd å inkludere han, hun ville i utgangspunktet ha 50/50 for hun var sykepleier og likte å jobbe natt, men det var han ikke interessert i. Ok, da ville hun at han skulle ha barna annenhver helg og en dag og to i uken, nei det hadde han ikke tid til. Hun inviterte han i enhver barnebursdag, konfirmasjon, forballkamper og korps konserter. Ikke en jævla gang har han stilt opp. Når sistemann var konfirmant så nektet han å sende invitasjon til faren siden faren ikke engang svarte på invitasjonen til eldre søsken når de hadde konfirmasjon. Det er ingen unnskyldninger her, far har bodd en 20 minutters biltur unna og har klart å gi så faen, det var og han som var en pådriver for å få barn og så blir han så skrudd i det tomme hodet sitt. Det var jo andre ting med han og, han var ikke ok og venninna mi ble utsatt for mye psykisk vold og mye overgrep som ingen fikk med seg, men det vet ikke barna noe om og han var ikke fysisk mot barna, han brydde seg bare ikke. Så ja, voksne menn som ikke har kontakt med barna sine, de er det som regel alltid noe rart med. Anonymkode: b1bbf...4a2 14
Hannah80 Skrevet 5. juni 2021 #11 Skrevet 5. juni 2021 Ville overhodet ikke datet en slik mann. Eller kvinne. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #12 Skrevet 5. juni 2021 Hvordan vet du at barna ønsker kontakt med han? Altså, kan jo hende han har prøvd i mange år, men barna har blitt fortalt ting av mor som gjør at de ikke ønsker å ha far så mye i livet sitt. På ett eller annet tidspunkt er det opp til de voksne barna også - tar de kontakt? Initiativ til å treffes eller skal det bare være far som gjør det? Jeg har en halvbror som kuttet kontakten med faren vår nesten helt fordi moren hans påsto at han var utro (med min mor), og en hel del andre beskyldninger som ikke stemte. (Da pappa og hans ekskone gikk fra hverandre bodde moren min i utlandet, og det var fortsatt 6 måneder før de møttes...helt umulig for pappa å ha vært utro med henne). Da broren min fant det ut tok han er prat med moren sin, og fikk vite at det var løgn og at hun hadde sagt det for å såre pappa ved å sørge for at broren min ikke ville ha kontakt. De har god kontakt i dag, men poenget mitt er at pappa har alltid ønsket kontakt, men på et tidspunkt da broren min var gammel nok så var det opp til han. Hvor lenge skal du mase på ungene dine om at du vil se dem, hvis de ikke vil? Anonymkode: bfbb9...84e 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #13 Skrevet 5. juni 2021 Slike men er søppel. Det er også kvinnene som er i forhold med dem når de vet de gir faen i sine barn. Det finnes ingen unnskyldning i verden god nok. Anonymkode: e7489...5cd 4
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. juni 2021 #15 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): At det er en lat, gammeldags mann som er vandt til å sitte på rumpa mens damene hans tar seg av det tredje skiftet helt på egenhånd, alt av logistikk, planer, julegaver til hans familie, å initiere kontakt med hans barn og hans side etc. Ikke en mann jeg ville vært sammen med. Anonymkode: a95a3...f87 Jeg hadde en slik. Han ble eks.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #16 Skrevet 5. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du da gitt opp all kontakt med barna? Anonymkode: 97dda...ac3 Nei. Jeg har alle mine i behold men det ene barnet mitt har en far som aldri har brydd seg med å holde avtaler, inngå avtaler, betale bidrag, gi gaver til bursdag etc etc men han var veldig flink til å si at det var jeg som hindret han. Anonymkode: 18bc9...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå