AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #1 Skrevet 5. juni 2021 Hei dere:-) jeg har hatt kontakt med en mann i ca to år, mest vennskapelig, men siste ukene ble det ørlite mer. Vi har gått turer, men i uken som var inviterte han på kaffe. Det ble ingen kaffe, men litt brus og deretter kyssing og sånt. Ikke sex, men det tror jeg kanskje var fordi det var tidsnød. Ikke fordi han eller jeg ikke hadde ønsket. Men hva gjør jeg fra nå? Jeg vil ikke være en man bare kan ha sex med liksom, for det ligger i kortene at det vil skje etterhvert. Bør jeg spørre før vi er der, hva han ser for seg? Hva er han ute etter liksom? Anonymkode: 2a51b...b3a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2021 #2 Skrevet 5. juni 2021 Se ting an. Se hvordan det utvikler seg. Spør så på et senere tidspunkt hvis ting enda er uklart for deg. Anonymkode: 48883...ab3 1
Fioljenta Skrevet 5. juni 2021 #3 Skrevet 5. juni 2021 Det første du bør gjøre, tror jeg, er å finne ut hva du vil. Helt konkret. Hva vil du ha ut av forholdet? Og når du vet det, må du finne en god måte å snakke med ham om det... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå