Gå til innhold

Rimelig elbil med stort bagasjerom?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det en rimelig elbil som har stort bagasjerom? Jeg har bare behov for to seter, men må ha et bagasjerom hvor det er noe ekstra høyde under taket i forhold til det det er i de fleste små bybiler, minimum 120 cm. Har tidligere hatt en Toyota Yaris og likte den veldig godt, men jeg trenger ikke et så stort bagasjerom. Dessverre ser det ikke ut til at Yaris finnes som elbil. Skal kjøre inn og ut av Oslo så må ha elbil. Jeg har veldig lite peiling på bil, så vet ikke hva som finnes der ute, så håper noen her kanskje kan gi meg noen forslag til bilmodeller jeg bør undersøke. På forhånd takk for hjelp!

Anonymkode: 4c68a...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

NISSAN E-NV200 Har VELDIG stort bagasjerom da (varebil versjonen av Nissan leaf)

Anonymkode: 12fbe...bae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mrs Robinson skrev (17 minutter siden):

Mg zs

Ser ut som at det er en splitter ny bil? Det blir altfor dyrt for meg, jeg må kjøpe en bruktbil. Synes egentlig også at den bilen ser vel stor ut når jeg bare trenger to seter og et litt høyt bagasjerom.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

NISSAN E-NV200 Har VELDIG stort bagasjerom da (varebil versjonen av Nissan leaf)

Anonymkode: 12fbe...bae

Så stor bil trenger jeg ikke. Jeg trenger bare at bagasjerommet er min. 120 cm høyt, og min. 115 cm dypt.

Men takk begge to! 

Anonymkode: 4c68a...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye penger du skal bruke, men 1.generasjon Kia Soul med 30kwH batteri - ok størrelse på bagasjerom om du legger ned ryggen på baksetet, du får enkelt inn f.eks en vaskemaskin i bagasjerommet. 

https://www.finn.no/220498326

https://www.finn.no/218455602

Evnt kan du se om du finner en Peugeot elPartner, to seter, og plass til en europalle i lasterommet. 

Endret av C-girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...